waiting on the world to change

2010-05-23 @ 21:00:34

Morsning korsning i lingonträsket.

two words. VILKEN DAG.

Inte nog med att det har ösregnat o vart pissväder (dock väldigt uppskattat tror jag) så har jag haft fullt upp på jobbet. Badade med ungarna idag. kanske låter soft, o de brukar de va också. Men de är inte så himla marshmallow när man är ensam med två ungar. Fröstår inte varför jag går med på allt, kunde ju gått illa. De är inte mitt jobb att ha hand om båda barnen, men ja gör det ändå. Dom är ju specialare båda två, så de är inte så enkelt som de kanske låter. Aja, nu är de över och jag är SLUT!

När vi kom hem igen bjöds det på mat iallafall. Familjen hade bjudit hem några vänenr (förmodligen släktingar..) och de bjöd på kurdisk mat. Riktigt gott, nåt typ av "torr"gryta med ris, kött, grönsaker coh massa kryddor, bland annat saffran. Väldigt säregen smak men riktigt gott. När vi ätit klart, trodde jag, tog de fram en tallrik med något som för mig såg ut att vara små välstekta möra köttbitar,. Doftade ljuvligt också! Gött att festen inte är över tänkte ja haha, beredd att kasta i mig allt ja kom över - man är väl snål! haha ;) Närå! Tog en bit i munnen, beredd att njuta.. "då ska vi se om du tycker om lammhjärta då" kläcker dom! Euäk!! Den biten flög ur munnen snabbare än snabbast kan jag lova. Oh my god, trodde ja skulle spy! "...då ska vi nog inte berätta vad för "kött" du nyss åt av i den andra maten..."............ blickar utväxlas.... "nej...det ska ni nog inte berätta..". Så nära på att kräkas så de är ine sant. Visst, de luktadegott o maten smakade gott, men skulle du äta bajs om de smakade gott eller? nej, tack. Jag har nog med inälvor i min kropp somdet är, behövs inte mer av den varan. Uuuh, rysningar...

Inte nog med det, men familjen försöker ärligt talat få mig bortgift haha! Sjukt kul, har blivit en rolig grej av det men man undrar ju lite om dom menar allvar i det nånstans. idag har jag fått se ca 100 foton på 50åriga män som alla enligt dom "vore en perfekt make till dig" hahaha! Jisses... va säger man..? Ja, de kanske är värt att tänka öevr förslaget då jag tydligen inte kan fixa mig nån på egen hand ahha.. Ah, tåls att tänka över. Undra hur många kameler man skulle bjuda för mig? Haha... 1 kanske. 2 om ja blir blond, för de blåa ögonen har man ju redan haha... nej usch haha.

Hepp. Sen ja kom hem har ja bara slappat. Borde packa lite till men jag är fruktansvärt lat just nu. 7e dagen av arbete i rad idag, 12 återstår. Förtjänar att va lite trött. imrogn är det dessutom kurs kl 9, bläää... vill ha sovmorgon.. Men men. Har iaf gjort nåt skoj nu på kvällen o de är att ha bestämt med min goa Raz att han komemr upp från ängelholm o hälsar på mig i juni! Yeey! alldeles för längesen jag såg honom så de ska bli kul, ska se till att få va ledig då så man kan hitta på nåt kul!! :) Hoppas på att man kan bestämma nåt med dig också snart, Vanni! Yeah, YOU! De är fanimig på tiden alltså, de är skamligt. Vet att de är delvis, elelr ok ganska mkt, mitt fel, men ändå. Nu är de dags alltså! Alldeles för mkt förlorad tid! Aaah, mina gamla goda kamrater. Ska bli sjukt kul.

Nej nu ska ja porrsurfa lite. Hej. 


Hoppas ni förstod ironin där..... :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0