Flytt

2010-05-28 @ 14:07:21


Sitter hos Em men ska snart dra till jobbet. Pust. Åkt på världens megaförkylning, övernatten. hela netten låg jag och kunde inte sova, kände hur snoret rann från näsan ner i halsen, uuh! Vidrigt så ja fick gå upp o snyta mig och spotta konstant! Grose! Halsbrännan kom efter, undrar om det är för att vi sjöng som galningar igår? Hmm..

Imorgon är det iallafall dags för flytt, känns väl... kul.. Segt är det, men bara lika bra att få det gjort. Så ikväll när jag kommer hem från jobbet måste ja slänga ner alla mina kläder i lådor, bara det som är klart. Kl 8 imorgon ska jag hämta lastbilen på Statoil och sen hämta upp emelie som ska hjälpa mig. Starka brudar vet ni! ;) Måste säga att de svider sjukt mycket att behöva hyra lastbil + bensin för ca 800 när man precis blivit av med 2700... Men men - what to do, man?

Har inget mer intressant att säga, så hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: Gunnar.

Fint kort snygging

2010-05-28 @ 14:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0