Superman

2010-05-17 @ 22:18:18
Five for Fighting - Superman


Kanonlåt. Sådär feel-good fastän den är väldigt sorglig. Mhm, me like alot.

Hemma från jobbet är jag iaf. Va en grymt jobbig dag idag, ville bara ta kol på migsjälv! The kid skrek som en galning hela dagen idag - jippie när man är ute på stan! Och jag tror inte ja va den enda på bussen som tyckte de va fett jobbigt att han sa "gunga" varannan sekund.... pust. Sen hjälper det inte att föräldrarna, när man är ute, bestämmer sig för att åka iväg heller. Ååh. Fine, tänker ja, de får väl va så ja är ute ett tag till o när an väl kommer hem (dom säger att dom ska va hemma strax innan sju, då jag slutar) så komemr dom inte förän halv åtta, och svarar inte ens på mobilen. Pust. Då blir jag trött. Vart är respekten liksom? Det är inte det att jag har nåt emot att stanna längre om dom nu behäver det, men man kan väl gärna ha hövligheten att åtminstonde ringa och säga att oj vi blir lite sena är det lugnt? Nej, som tänker inte så långt. Eller alls ibland, skulle jag vilja påstå. Grrr! Men men. Nu rä det öevrspelat och jag lägger inte mer energi på det.

Iallafall, fett hungrig va jag när jag kom hem!! Slängde ihop lite spaghetti och korvstroganoff sådär snabbt o sen har jag kollat lite serier på datorn :) AWESOMENESS - kan ni gissa vilken serie? Haha :) Nu ligger jag i sängen och är väääldigt kissnödig. Men jag har en spindel på toaletten och seriöst jag SVÄR! - den är som en jäkla femkrona! Aldrig i hela norden att jag går in där. Har bommat igen toaletten och lagt in världens parfymbomb blandat med lite insektsgift - så kanske kvävs han snart! Uuuurgh, är det nåt jag inte klarar av så är det spindlar. seriöst. Får kalla kårarbara av att skriva det. Inte ens de allra pytteminsta klarar jag av! Åååh... usch.. Ni vet ju hur mycket jag avskyr lök, right? pallar inte lök. Well det här vill jag lova är 10000000000 gånger värre. Skulle äta lök, endast lök, i resten av mitt liv, om jag slapp vara nära en spindel igen. Allvar jalla!!

Anyway. Ska fly in i min fantasivärld ett tag me lite goa låtar. Kanske kissnödigheten går över då. Alternativt vaknar jag med en blöt säng. :) haha! Åh har ni inte drömt att ni är kissnödiga och går o sätetr er på toa, o precis när ni ska kissa så vaknar ni??! Aaah,d e har ja gjort många gånger, asläskigt! Man får ju kuta till toan! va otroligt pinsamt om man skulle kissa i sängen som 23åring... Värst vore omd et va hemma hos nånannan! seriöst, ja skulle gå o hänga migsjälv, skulle inte klara av att leva med nåt sånt i bagaget! hahah! men kul vore de, nåt o berätta för barnbarnen! :) Haha!

Hej!


Vi har ju iallafall tur med vädret... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0