Natalia is movin´ on!

2010-05-26 @ 13:31:06
Yeah. Nu är det snart dags, de börjar dra ihop sig! På lördag går flyttlasset mot en annan del av Köping, eller Uppsala då :) Ska bli skönt att få det gjort, avskyr att gå o vänta när man vet att något ska hända. Tålamod i såna situationer är inte min starka sida hehe. Ska bli skönt när de är gjort iaf! :)

Hmpf, vad har hänt de senaste dagarna då? Kommer inte ihåg så mkt.. Har jobbar som vanligt skulle jag tro. Igår var jag iaf med Emelie på stan innan jobbet och vi handlade lite. Jag behövde ett par shorts och ett par sandaler. Lite varmt att gå i mina FP vissa dagar. På kvällen kom Emelie hit och hon har sovit över. Vi kikade på film - Funny People - som egentligen inte va så värst rolig hehe, lite väl "ovårdad i mun" kan man väl säga haha. Sen snackade vi massor o myste med dipp o grönsaker - nyttiga vi är! Jag gjorde en väldgt oigenomtänkt sak dock, klantarsle som man är! Så går det när man inte tänker innan man handlar. :S

Vi vaknade väl utsövda båda två imorse iaf, och käkade en god frukost! Efter dusch, frukost och massa skratt till roliga videoinspelningar är vi nu helt utattade och ligger utslagna i sängen igen.. För min del blir det inget jobb idag, har haft ont i magen hur länge som helst nu, måste nästan kolla upp de, fats ja vet ju egentligen vad det är som ligget bakom - stressen. Har ju haft magsår och magkatarr och detta känns väldigt bekant. Så jag får helt enkelt försöka stressa ner mig lite, och ta de lugnt. Så kanske man slipper tråkiga och dyra mediciner. Kan ju dessutom undvika stekt mat, mjölkprodukter osv, som jag faktiskt vet inte är bra om man har magproblem. Aja.

Jo! Jag har bytt namn också! Jag heter (hette!) ju Sofia Maria Natalia Johansson, men hela mitt liv, sedan lågstadiet har jag velat byta mitt tilltalsnamn till Natalia. Så nu är det gjort! Igår gick jag till skatteverket och fyllde i papper. Kvinnan där sa att det inte va några problem, så förhoppningsvis komemr det väl hem brkräftelsepapper i veckan. om man ens får sånt? Ja, men iaf. Natalia är det från och med nu alltså. Men en sak måste jag göra klart: Natta - är ett absolut förbjudet smeknamn! OK? Capish?! Är allergisk mot det namnet, har dåliga minnen från folk med det namnet som jag inte vill förknippas med. Så vad som helst utom det, ok? Talia, var det nån som kom på hehe. Ah, de löser sig, men ni får försöka avvänja er med Aofia och Fia nu, för de funkar inte längre. Måste själv försöka vänja mig av med det haha! Ändra röstbrevlådan, körkort, pass, mailadresser, CV, osv osv. Komemr ta ett tag att komma in i det känner jag! :)

Nä kanske borde göra nåt litet av dagen..? :S

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0