Chock!

2010-05-19 @ 12:04:58
Walla walla wallaaaa!

Vaknar upp halv tolv av att telefonen ringer och Em ringer mig - grrrrrr!! - Haha nej då! Vet ni vad jag ÄLSKAR att bli väckt faktiskt. Ok, kanske inte av jobb eller ruttna telefonförsäljare som ringer, men av människor jag tycker om. Mmmm! Tycker de är supermysigt! Ännu mysigare om man ligger i samma säng och vaknar av en kyss på kinden eller pannan... INGET får mig på bättre humör :) :)

Förtsa ja gjorde, efter att ha pratat med Em, vad att ta fram en chokladkaka o ta en ruta. Hur nice är de inte då? Hehe :) Perfekt start på dagen! Ok, håller väl med om att de inte va så supernyttigt, men ändå. Har förresten flyttat ihop med herr Imsdal i veckan. Vet ni vem han är? Det ska jag berätta. Herr Imsdal är en blå typ, o lite rund av sig. Han är iskall men full av allt det jag behöver. Herr Imsdal, är en vattenflaska. JAG som är världssämst på att dricka vatten, har varit duktig och tagit med mig herr Imsdag vart jag än gått. Bara för dte har jag gjort slut på honom gång på gång på gång. Han är inte så glad på mig, men det gör inget eftersom jag återupplivar honom hela tiden genom påfyllning. Ett hurra för mig som äntligen dricker vatten! Speciellt när det verkligen behövs! Nu hoppas vi de fortsätter så, tror det skulle vara väldigt bra för mig kropp. Och jag hoppas inte att han kommer bort, min herr Imsdal, för då blir jag ledsen. :) Hehe!

Jo. Em. Vill gå på stan. De kan vi la fixa! Låt mig get dressed så kan vi mötas upp på stan o mysa en sväng innan ja drar till jobbet. Capish? Tvivlar på att du läser detta nu direkt, så ja får väl ta o ringa och upplysa dig om mina planer som du är involverad i utan att veta om det :) Hehe.

Inget vettigt att säga idag känns det som. Ååååh JOOO!

IGÅR.

SMÄRTA.

CHOCK!

Allvarligt.... Sista avsnittet av One Tree Hill säsong 7...Jag DÖR! Höll på att hoppa ur skinnet! Vad händer?? Varför ska folk alltid dö för? De är väl onödigt. llt slutade så himla bra o lyckligt o precis som man ville de skulle sluta. O så komemr den där psycobruden o knäpper två av dom det sista som händer! WTF?? Inget jag kunde förutse alltså, verkligen inte. Blev totalt chockad, seriöst ni skulle sett min reaktion. Satt som klistrad i sängen och kollade och nästan hade lyckotårar i ögonen och så BOOM kommer de ädr! Jag kastades typ bakåt! Hjärtat slog en volt och tamigtusan va ont i magen ja fick! Uuuh. Ja. Snacka om cliffhanger. Hur ska man kunna hålla sig ända till i höst nu då för att få se va som händer??! Ååååh.... gripande.... 

Men men. Hepp, nu ska ja klä på mig och se till att få igång denna dag! 

Hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0