Funderiluringar

2010-05-18 @ 22:42:01

Vad har vi att säga om denna dag då?

SKÖN skulle jag vilja påstå att den vart. Började dagen med att sova länge.. Åh, de va så skönt, behövdes verkligen. Vid tolv drog jag till Tina & Em och vi låg ute o solade, käkade glass och bara slappade ett bra tag! Fin att bättre på brännan lite! Jag aslyr att ligga still o sola, finns inget värre och tråkigare, man blir ju så RASTLÖÖÖS - men är det med Tina och Em och man har nåt o snacka om och göra så är det helt okey. Genomlidligt iallafall :) Alltid mysigt att träffa mina tjejer iallafall :)

Vid fem drig jag till jobbet. Började senare och slutade senare idag då föräldrarna skulle bort till Märsta för nåt eventgrejsimojs. Så ja va hemma med ungarna. Tack och lov var de snälla idag! Dom va så myciga o gosiga o keliga att ja knappt ville gå därifrån. Eller jo de ville ja, hade lite smått solsting efter denna heta dag, men ändå. Fler av dessa underbara dagar med sol och snälla barn, tack! :) :) :)

Nåt oväntat trevligt hände på jobbet också som jag bara måste berätta om. När föräldrarna kom hem ville pappan ha ett snack med mig hehe. ooops tänkte jag såklart, vad har jag nu gjort. för jag har ju alltid gjort nånting, det går väl ingen obemärkt förbi ? ;) Nej. Han vet ju om att jag letat/letar lägenhet och nu är dte ju så att familjen ska flytta från sin lägenhet i december, då de köpt hus i gränby. Så han erbjöd mig att ta över deras lägenhet från och med december! Förstahandskontrakt på en stor fin trea på 5000 i månaden. Inte helt fel. Jag har inte sagt ja, men har heller inte sagt nej. det är ju ett tag kvar så man hinner tänka ut och se vad som händer med studier osv. Men det var väldigt snällt av dom att tänka på mig, jag blev väldigt glad! :)  Lägenhet är inte lätt att få här i Uppsala, och definitivt inte förstahandkontrakt! Så jag ska tänka igenom detta noga. Men som sagt, mycket kan hända innan dess. Kanske inte ens kommer in på universitetet så då vet man ju inte vart de bär av, kanske stockholm eftersom ändå tina o emelie ska dit? Vi får se, vi får se. Men trevligt med lite alternativ för en gångs skull! :)



Skit. Jag lovade migsjälv att ALDRIG bli en sån där "dagens outfit"-bloggare. men nu har det skett iallafall. Inte för att det komemr upprepas, men ändå. Men samtidigt, är detta nog ett tecken på att jag börjar bli nöjd med migsjälv utseendemässigt. Som person är jag nöjd med migsjälv, bortsett från att jag är för snäll och måste börja våga säga ifrån mer. Men annars är jag väldigt nöjd personlighetsmässigt, fö5r jag tycker verkligen att jag är en väldigt bra och god människa. Utseendet har jag dock aldrig varit nöjd med. Men det kanske kommer lite så smått det med nu. När man får mer bekräftelse, trots att det alltid är sjukt svårt att ta emot och tro på det för mig, så är det en jädra boost för självförtroendet omedvetet. För sjutton, I´ve got curves and I like it!! Så de så! :)

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av OTH! Oh yes i will! :)

PUSS på er tomtenissar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0