Work that sun!

2010-05-05 @ 10:55:17

Good morning babes!

Vaknade alldeles nyss - sovit riktigt gott men är dock ändå lite trött.. Men det ska de bli ändring på! :)

Tänkte att jag skulle ta och kasta i mig lite frukost och sen ta bussen ut till Elgiganten Megastore och lämna tillbaka en grej jag köpt där. Pengarna behövs till annat just nu känner jag, prioriteringar kallas det. :) Sen tänkte ja ta bussen tillbaka och lägga mig i slottsparken (tror jag den heter) och bara slappa nåra timmar innan jobb. Låter det inte bra? Tar med datorn så man kan kolla in på blocket lite då o då. Tjejen med lägenheten från i måndags har fortfarande inte hört av sig heller, så ja tänker ringa henne ikväll efter jobbet o höra vad som händer.

Bläää, jobbigt att gå o tänka på de här hela tiden. De tar krafterna från en. Hoppas verklien att ja hittar nåt snart, orkar inte med mer masande. Blää!

Imorgon blir en rolig dag, för efter jobbet hos barnen ska jag till Ur&Penn kl 19 och ha säljutbildning med hela teamet! Har aldrig vart med på nån säljutbildning förut, o ja tror verkligen det är skitviktigt! Ska bli riktigt kul! :) Looking forward to it! :)

Hepp, ta sig i kragen och sätta sprätt på dagen! haha va fult, det rimmade ju! :) Så lättroad är jag idag! :) :)

Ha en solig o underbar dag! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0