Produktiviteten flödar!

2010-05-14 @ 15:32:28
Hello!

Sitter och lyssnar på Guns N´Roses och har precis blivit klar med en uppgift. Minns ni att jag var på säljutbildning för ett tag sen med jobbet på Ur&Penn? Vi fick iaf massa uppgifter vi ska göra under ett x antal veckor, och den första ska skickas idag. Har filat lite på den här storyn vi skulle skriva hela veckan, och nu satte jag mig och skrev ner den. Första uppgiften handlar om att göra en behovsanalys av de under som kommer in till oss, dvs komma fram till vad de är för typer och vad de vill ha av oss med hjälp av vissa frågor. Som första uppgift skulle vi alltså komma på en egenliten berättelse om ett möte med en kund - denna berättelse ska sedan byggas på med olika delar varannan vecka och tillslut kommer det vara en hel berättelse från början till slut. faktiskt rätt kul, man får tänka till lite.

Så nu har jag iaf precis skickat iväg min så de känns härligt. Under tiden har jag hållt på o tvättat som en galning och jag har fortfarande massor kvar. Vart sjukt lat på tvättfronten på senaste så berget här i rummet håller på at brytas ner nu - erodering kallas det, det lärde jag mig på geografin :) ;) Har även städat här så det ser beboeligt ut igen hehe.

Händer inte så mkt mer idag. Tvätta klart, sen lite mat, o sen ska ja börja börja packa ner lite grejer i kartonger. Flyttar ju formodligen nästa helg, inte fått helt klarteckan än, men förhoppningsvis. Så ja kan lika gärna börja packa ner sånt jag ändå kan va utan tills dess, exempelvis böcker, foton, filmer osv.. Skönt om man kan slippa packa ner allt sista dagen liksom! Don´t you think?

Åh, ja är sjukt danssugen! Vill verkligen dra på klackarna o blåsan och ut o dansa lite, men de är ju lite svårt när ingen är hemma som kan förlja med :/ trist! Vill ju inte gå ut själv direkt, känns rätt sorgligt att behöva gå ut helt ensam! Så de får väl vänta till en annan dag, hm.. Ja, vad är väl en bal på slottet... :)


HAHAHA! Här är jag, typ år 2003, alltså 7 år sedan! Alltså vad är det för min jag gör?
Haha..Världens babyface! Haha, skratta inte!! :D Capish!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0