Ingen förstår, hur dåligt jag mår. Ingen förstår, min oro...

2010-05-13 @ 13:09:23
.. Far! Jag kan inte få upp min cocosnöt! Alla sätt jag prövat på va fel! Med en yxa högg jag så jag blev stel.. dam dam dam... men nöten den va hel! :)

Jag har en förkärlek till Lejonkungen och Disneyfilmer överhuvudtaget! Hur bra är dom inte? DET är film, om nåt! Kommer ihåg när man va liten o hyllan hemma va verkligen full av Disneyfilmer. Lejonkungen, Aladdin, Den lilla sjöjungfrun (som förövrigt är favoriten!), Skönheten och Odjuret, Bambi.. Ååh, Bambi, så sorglig. Nej men ja menar bara musiken i dessa filmer är ju kult! A whole new world, Colors of the wind, Circle of life, Part of your world... Aaah. :) Men det tecknade då? Tecknat nuförtiden liksom - de är ju bara skit! Bara animerat o konstlat! Gillar´t inte alltså.

Ville bara få ut mig det. :)

Sitter i sängen och ja, bloggar, apparently. Låg kvar länge i sängen idag trots att jag vaknade redan vid halv sex. HALV SEX?! Så tidigt har jag inte vaknat på länge. Varför? Jo förmodligen för att jag blev väckt ur min djupa dvala mitt i natten ;) Haha. Fast de tycker jag ju om, så det gör ingenting alls! :D Iallafall. Har precis smällt i mig lite frukost - två mackor med ett halv ton nutella på. Ja, jag hade inget annat hemma. Handlade igår innan jobbet men så glömde jag självklart maten på jobbet. Pust. Får ta med det hem idag. De va iaf väldigt torrt, de där mackorna. Inet så gott, men vem har sagt att mat alltid måste va gott egentligen? 

Iaf. På jobbet idag ska jag o bada med kidsen. Blir nog bra för ja är inte på superhumör direkt, så de blir skönt att bara slappa i vattnet lite. Dessutom röd dag ju så de blir säkert aspackat med folk på badhuset. Åh nej, suck. Måtte kidsen hålla sig i schack idag. Please!

Känner att jag egentligen inte har nåt vettigt att skriva just nu. Har väldigt mycket i huvudet, men är inte så säker på att jag vill skriva det här, just nu. Kanske sen, eller inte, får se. Bloggen har ju på senaste blivit väldigt publik, o ja käner att jag har ingen koll längre. Förr visste man precis vilka som va inne o läste, o då vet man ju precs va man kan skriva också typ. Det va lite mer personligt då. Men nu har de blivit så himla många som läser o ja vet inte vilka ni är! Därför måste jag nog begränsa mig liiite vad gäller personliga saker. fats o andra sidan, de är kanske just det som fångat ert intresse? Hmm.... dilemma..

Woho, jag har namnsdag på lördag me kom ja på, Sofia! Inte för att man kanske firar det men ändå. Fast ja känner allt en del folk som verkligen firar namnsdagar som födelsedagar. Vore ju rätt nice iof, tänk va massa grejer man skulle ha o fira då? Födelsedagen, namnsdag för Sofia, Maria, Natalia och för Johan (som i Johansson). Ja jag tycker det räknas! :) Tänk om man dessutom automatiskt fick "röd dag" på jobbet när man hade namnsdag eller födelsedag. Oooh, ingen dålig idé! Jaja.
 
Nä nu får ja snöra på skorna och dra till bussen. Har verkligen INGEN LUST idag. Blää.. Hej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0