Hello! Testar att mobilblogga lite, med ny...

2010-05-05 @ 15:12:58

img_6807 (MMS)

Hello! Testar att mobilblogga lite, med nytt nummer o utan kodord o allt :) trevligt om de funkar, slipper massa mas :) En riktigt skön dag idag. Tog som sagt bussen till Elgiganten för o lämna tillbaka en grej, väl där va de massa bök med vart ja skulle lämna skiten, men efter många om o men fick se bra tillslut. Tog bussen tillbaka och gick längs Fyrisån i den underbara solen! Satte mig vid kanten längs ån och softade ett tag. Alltså, vilka människor de finns! O med människor menar jag tjejer! Hela kajkanten va fylld med tjejer som satt där, knappt några killar alls. O såfort nån tjej gick förbi, spelar ingen roll hur hon såg ut, så vände sig varenda tjej om efter henne när hon gick förbi, och verkligen glodde ut henne från topp till tå, men riktigt såg hur deras ögon vandrade längs tjejernas kroppar haha.. Hemskt men de va kul att observera. Kan meddela att när jag gick vidare sen så gick jag på vägen BAKOM allihop haha. Orka bli uttittad och analyserad! :) Gick vidare till slottsparken och här har jag legat i solen i en o en halv timme nu. Sjukt skönt o avslappnande. Bara legat och lyssnat på musik, blundat o drömt mig bort till en mindre komplicerad värld. Det är lyx enligt mig, att kunna göra det ibland, för man behöver det verkligen. Släppa alla problem och sorger och bara fly in i sin perfekta egna värld, om så bara för några minuter. Skönt alltså. Har även börjat läsa en ny bok om autism, de är ju så sjukt intressant! :) Om en halvtimme går bussen till jobbet och efter jobbet drar jag till finaste Em o myser lite ikväll! Måste även fortsätta leta lght ännu mer nu, den lägenheten ja kollade på blev uthyrd till nån annan :( suck! Men ja ger inte upp än! Not without a fight! :)   Nu ska jag fortsätta snabb-semestra i min felfria värld ett tag till :) nån som vill med kanske? :) ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0