En bild säger mer än tusen ord.

2010-05-01 @ 09:20:50

Valborg alltså. Fy sjutton va roligt det var!! Helt underbart! Dagen "firades" med häng och picnici gräset utanför domkyrkan, där det var packat med folk! Käkade gott, kickade lite ass i fotboll o sådär ni vet ;) Sen drig vi runt på stan en sväng, kollade när studenterna lyfte sina mössor, och vi köpte en heliumballong som vi kom att ha väldigt roligt med. Ska försöka klippa ihop en film när nu Helga skickar klippen till mig! Hahaha. Sen åkte vi hem till Freddie (Tinas kille) i Björklinge och grillade! Vi skulle vart runt 20 pers men ja tror i blev 12. Käkade rysligt gott, årets första grill för mig! Wohoo! Vi lekte massa lekar också, bland annat Cluedo Charader haha, den leken har jag berättat om förut. Sjukt roligt! Fikade med en himmelsk chokladtårta som Freddies kusin hade gjort, Gaaalet! Sen åkte vi ett helt gäng och skulle kolla på en stor brasa, men den va så gott som uttdöd när vi kom dit haha. Fast vägen dit va roligare! Freddie tjatade på att han ville titta ut genom takluckan för han hade alltid velat det, så när han ställde sig upp, surrade vi fast honom där och drig ner hans brallor haha! Vilken pnik han fick! Vi skrattade så vi fick ont i halsen alltså! Med Freddie skämmandes på taken körde vi in till brasan, där de va massafolk, och cruisade runt där ett tag så han fick skämmas lite extra hahah... Nej alltså fyy, vilken otroligt bra dag det var igår. Oslagbart!

Tänkte att jag skulle låta bilderna tala lite för sig själva, så här har ni albumslänken från Facebook: Valborg 2010



Nu ska jag duscha coh fixa lite här hemma, o lite senare ska ja åka in till Jocke i sthlm! :)

Hoppas ni alla hade en minst lika bra Valborg som jag hade!! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0