VÄRLDENS ROLIGASTE KVÄLL EVER! WOW!

2010-03-18 @ 22:47:29
WOOOOW! Jag säger bara det! Woohoo vilken kväll det var igår! Helt sanslöst, aldrig haft så kul alltså!

Jag, Tina och Em började emd att göra oss i ordning coh ta tåget till Stockholm och Flemingsberg där Tinas Freddie bor. Han fyllde år, så vi skulle överraska honom med att göra en tårta, men det va inte så lätt som vi trodde för han sabbade våra planer hela tiden haha. Så trööög! :) Vi va skitoroliga att vi skulle möta honom på vägen dit, o när vi trodde att vi såg honom längre fram på vägen fick vi vända på klackarna o kyta tillbaka o gömma oss haha. Fyy va roligt! Vi handlade tårtingredienser och sprang upp till Simon, vår kumpan i det hela, och fixade tårtan, för att sen gå över till Freddies lägenhet och överraska honom - o shi så överraskad han blev! Helt rörd :) Sjukt mysigt o kul va de! Gjorde ju dessutom världens snyggaste tårta så de kunde ju inte bli bättre :)


Freddies sjukt snygga tårta!


Efteråt drog vi in till stan och till Café opera där läkarstudenterna skulle ha nåt event! Sjukt roligt va det, aldrig haft så kul som sagt! Dansade hela kvällen och tillochmed Tina som va så sjukt anti-dans fick vi upp, o vi kunde inte sluta skratta haha! Underbara Freddie dansade som en tok o har så otroligt skön stil alltså haha! Verkligen helt sjukt roligt va det! Går inte beskriva med ord! Jag var verkligen ON FIRE och dansade järnet, o alla blev helt knäckta över att jag sjöng med till varendaste låt som spelades haha :) Ah de va så craaaazy! Hah!


Me & my girls!

Vid halvtre tiden drog vi oss men gjorde ett snabbstop för nattamat på McD´s. Inte jag doch, usch pallar icke donken allså. Bläää. :) Sen åkte vi hem till Alex, Freddies kompis, där i skulle sova. Haha, behöver ja säga att det var trångt elelr? 4 pers i en liten etta :) Jag och Em trängdes i soffan, och jag som alltid skryter över att jag har så himla lätt att sova, varsomhelst, närsomhelst, kan ju stoppa upp de nånstans haha. Sov inte EN SEKUND på hela natten, de bara gick inte. o frös gjorde jag också, som en gris. Men alla andra sov som stockar! Tror ja va lite väl uppe i varv alltså, helt hyper av allt dansande :) När jag vaknade på morgonen fanns det nog inte ett enda ställe på hela kroppen där jag inte hade ont. Heltät i näsan och svullen i halsen (om det berodde på sjungandet/skrikandet på C-O eller på att de bara va sjukt kallt, de vette katten) så ja kunde knappt andas. Knäna knakade o va sjukt ömma, blåsor under fötterna från skorna och nu bara väntar jag på att träningsvärken i armarna ska bryta ut haha. Men jag säger bara en sak - IT WAS SO WORTH IT! Lätt!

Tog tåget hem vid ettiden idag och sen dess har man vart helt död alltså. Sjukt. Men ja bara ligget o skrattar åt gårdagen för det var verkligen så sjukt roligt. Alla tröga stockholms-brats som försökte klämma sig in mellan oss när vi dansade, som inte fattade att vi va noll intresserade haha. O de där små 92-orna utomhus som kom fram o sa att vi va för gamla för dom hahaha... vi bröt ju ihop! Underbart, det är sånt som gör hela ens dag, ev vecka. :) Lånade även Freddieboys sköna hatt under kvällen o tjeeena vilken killmagnet hahah! Ska LÄTT investera i en sån, inte för att jag egentligen behöver det men.. haha ;) Aaah, ja säger då det. Det gör verkligen så sjukt mycket vem man är ute med också. Kunde inte bli bättre igår, mina bästa tjejer all times, och alla sköna människor man stötte på. Ah, lär most definitely bli en uppföljare! :) 


EL TRIO! Bästa tjejerna ever! Älskar er mina fina vänner! ♥

Ett par bilder har ni fått se, men vill ni se fler så kan ni se hela albumet från Facebook här! :)  



NU, är det verkligen läggdags för mig. Så sjukt trött men var bara tvungen att få ur mig gårdagen helt enkelt :) Hoppas ni alla har en fin kväll, o snart är de ju helg också kom ja på! Woohoo!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0