Wiihoo!

2010-03-30 @ 21:22:05
Fy vilken rolig dag på jobbet! Yeey! Lätt roligaste hittills! Jag och barnen åt jättegod mat som föräldrarna bjöd på, sen gick vi ut. Vi åkte buss ner till stan och gick till Islandsbron och ån och matade alla änder! Ååg så roligt de va, dom bara lekte o skrattade o hade hur kul som helst! Sen åkte vi hem igen, o då kollade vi på Teletubbies, hoppade i sängen, lekte med traktorn och sjöng massor! Så grymt kul såna här dagar, varför kan inte alla barn vara änglar jämt? Nu skulle jag egentligen vart ledig imorgon, men eftersom de va en så sjukt bra dag idag kunde jag inte säga nej :)

Nu är jag hemma. Stannade till och handlade lite på vägen hem, lite bröd och andra nödvändiga ting. Inte alls sugen på att ställa mig o laga mat, så ja tänkte göra en fet stor baguette med massa gott på :) Mmm. Mackor skall icke underskattas!

Aaah.. Mår verkligen riktigt bra idag. Har vart en grymt bra dag på alla sätt och vis. Bara går o ler och skrattar för mig själv :) Me like! Var dick en galet jobbig kille som glodde ögonen ur sig där jag satt o väntade på bussen. Ååh irriterad jag blev, de är ju skitotrevligt! När jag gick på bussen gick han naturligtvis på samma, och satte sig mittemot mig och glodde fortfarande med ett sånt där smånöjt flin på läpparna. Uuuurgh! Tillslut frågade jag vad han tittade på, och vad han ville, och allt han sa var att jag är vacker. Okey, tack liksom. Vanligtvis skulle man kanske ta åt sig av en sån kommentar, men det här idag var bara obehagligt. Jag sa tack, men jag tycker det är lite obehagligt att du stirrar, och jag skulle uppskatta om du satte dig någon annanstans. Killen rörde sig inte ur fläcken, så med ett stort pust reste jag mig och satte mig längst bak i bussen. Tur jag inte åker nån längre bit.

Jaja, så kan de gå. Över till nåt annat. Jag vill dedikera en låt till mina underbara vänner, bara sådär, för att ni alltid finns där för mig och ställer upp. Ni är alla guld värda, och ni vet mycket väl vilka ni är - ni är inte många men ni är av absolut bästa kvalitet!


Every Day - Rascal Flatts

You could've bowed out gracefully, but you didn't
You knew enough to know, to leave well enough alone, but you wouldn't
I drive myself crazy, tryin' to stay out of my own way
The messes that I make, but my secrets are so safe
The only one who gets me, yeah, you get me, it's amazing to me

How every day.. Every day, every day you save my life

I come around all broken down and crowded out, and you're comfort
Sometimes the place I go is so deep and dark and desperate, I don't know, I don't know

How every day.. Every day, every day you save my life

Sometimes I swear, I don't know if I'm comin' or goin'
But you always say something without even knowin'
That I'm hangin' on to your words with all of my might and it's alright
Yeah, I'm alright for one more night
Every day, every day, every day, every day
Every day, every day, You save me, you save me, Every day

Every day you save my life


Tina min äldsta vän! Du är underbar och helt fantastisk!

Emelie min vackra latina! Du är speciell ska du ska du veta!

Vanni min härliga skånepåg - En av världens få underverk, och som ALLTID får mig att skratta!

Ni, mina underbara vänner, skulle jag inte byta mot någonting i hela världen! Ni är bäst och kommer alltid vara min topptrio! ♥




Nu tänker jag softa järnet! Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0