Vårsol

2010-03-14 @ 12:50:10
Åh, nu orkar jag inte vara sjuk längre! Pallar inte! Har fortfarande feber på 39 men har tack och lov slutat kräkas, peppar peppar! Men det får gärna ge sig nu liksom.. Va ute på en långpromenad (en väldigt långsam sådan) pga husvisning här, men jaa, de gjorde ingen större nytta tror jag. Var rätt skönt med lite luft och med strålande sol i ansiktet, men shii fick jag för så fort jag klev innanför dörren igen mådde jag pyton. Usch.

Idag händer inte mkt ska jag tala om, som de senaste dagarna alltså. Sov inte speciellt mycket inatt så ska nog se till o sova lite under dagen. Nån film blir det säkert också, och förhoppningsvis får jag tillbaka min aptit! Eller, aptiten har jag ju - hungrig som ett as, men det går inte ner bara. Har inte ätit nånting sedan fredagsmorgon, o det var en macka. Sen har jag bara inte kunnat äta nånting. Dricker gör jag i massor, men det går bara inte att äta för då kräks jag. Men kanske borde försöka mig på nånting nu kanske, har ju ändå inte kräkts sen igår f.m... Hm... Intressant för er att veta, eller hur? Haha....

Just de, ska skriva ett brev också.. de kan man ju passa på att göra om man ändå bara ligger i sängen....

Hej sålänge.

  
Jag ute idag.


Snön smälter med raketfart! We like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0