Fotografilerat lite :)

2010-03-15 @ 17:47:25
Hej på er!

Idag mår jag sååå mycket bättre än jag gjort de senaste dagarna! Allt är på väg tillbaka till normalt, febern är nere på 38 nu och I feel great, i jämnförelse :)

Var ute en liten stund förut, bara en kort promenad då jag skulle posta ett brev. Men det va skönt. Underbart att det börjar bli varmare och att solen skiner varje dsg! Det tackar vi för! Passade på att fota lite när jag var ute, och har nog insett hur kul det faktiskt är att fotografera.. Synd bara att mobilkameran på 3 pix är min enda tillgång, men aja, de får väl duga då! Tycker de är roligt ändå, o man får ju göra de bästa av det! Överväger seriöst att införskaffa en riktig kamera, dock kostar de ju en liten slant... :S Men men. Vore iallafall riktigt kul. Här är lite bilder jag tog idag. Som sagt, ha överseende med kvaliteten, men vissa blev ändå rätt coola tycker jag!








Älskar bild nummer två! Tycker den blev ascool faktiskt. Ser lite skev ut på nåt sätt, och med bra fokus på objektet i fråga :) Gillar den! Detta är alltså några av bilderna. Självklart  ett par dagliga doser av ego-kort också :) Nej, sjukt roligt detta alltså, får det bli mer av! Synd bara man inte har bättre kamera, som sagt.. Men för att va en 3 megapixel, så tycker jag den sköter sig utmärkt! :D

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0