Two is better than one

2010-03-11 @ 12:18:57

Hello gorgeous! - Ja du, precis Du! :)

Allt väl idag? Jag mår priiima skinka, jepp jepp! :) En aning bättre i ryggen så det är jag glad för.

Vaknade upp för en liten stund sedan, och vad är det första man hör? Joo, massa fågelkvitter och med solen i ansktet! Finns det någon härligare känsla? Mmm, VÅR säger jag bara. Nu saknas bara att all förbenad snö försvinner :) Igårkväll var jag med Em o Tina. Em o jag lagade mat lite tidigare för Tina slutade så sent. Sen kollade vi på A Walk To Remember - min absoluta favoritfilm all times! Va så längesen jag såg den, hade glömt bort hur bra den var! Så sjukt vacker film alltså, går inte att hålla tårarna tillbaka när man ser på den. Nån som inte sett den? SE DEN! Visst, den är kanske lite av en tjejfilm, ni vet massa kärlek o så, men jag lovar att den inte lämnar någon oberörd. :) När Tina kom hem tjatade vi lite o sen drog dom ut o sprang en vända. Även om jag skulle velat förlja med (fast de vill jag ju inte hahah) så kunde jag inte, inte så smart för ryggen kände jag. Men men..

Idag blir det jobb som gäller. Kl 16 börjar ju, fullt ös medvetslös! Får hoppas ryggen pallar, men ja får väl va försiktig!

Blev btw rätt sent igår när jag kom hem. Jag satte mig vid datorn o spelade lite musik, och kom över en helt ny låt, som jag aldrig hört förut. Ibland blir jag rädd över hur lätt låtar fastnar i min skalle, för de räcker med att jag hör dem en gång och så är kan jag dem sen. Skumt alltså! Iallafall, jag fick höra en låt som heter Two is better than One av Boys like Girls (ft. Taylor Swift) o sjuuukt vilken bra låt det är! Definitivt ett hett tips :)

Jaa. De va de för just nu. Ciao rå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.

jag hörde Darin på båda klippen! men jag gillar darin så inte mig emot! ;) du är grym som alltid! puss M

2010-03-11 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0