Tooth Fairy

2010-03-09 @ 00:45:44
Nu har jag precis kollat klart på en film, Tooth Fairy, en familjefilm kan man väl kalla det, med heta Dwayne "The Rock" Johnson - hoohooo skoja inte om den kroppen alltså, GORGEOUS! :P Haha.. Hade ju INTE tackat nej direkt.. neeej.... Tillbaka till själva filmen, så va den helt ok! Inte super hysteriskt kul, men med sina roliga inslag :) Perfekt film att se om man är lite sådär småtrött o typ inte orkar bry sig ni vet - man behöver verkligen inte tänka ju :) Perfa!


Eeh... Ja tack! GIVE ME, GIVE ME!! (busvissel!!) Läs om filmen här på IMDB! Om ni inte tycker den verkar bra, så är den ändå värd att se pga honom då :) Varm rekommendation. Puh, varmt de blev här helt plötsligt...


Tänkte ja skulle ta o sova strax, fast egentligen är jag inte så trött. Känns nästan som man vänt lite på dygnet iochmed att man jobbar så sent på dagarna nu, det är ju alltid eftermiddag/kväll. Men måste ändå erkänna att det är sjukt skönt att ha sovmorgon varje dag! Gillar egentligen inte att jobba på e.m/kväll för de känns som man inte får ut nåt av dagen då. Man går bara o väntar på att dra till jobbet i princip. Men o andra sidan, jag som verkligen inte är en morgonmänniska är ju väldigt glad över att få sova ut :) Hur skönt är de inte att slippa ställa väckarklockan, att bara vakna upp av sig själv vid tolvtiden o ändå inte behöva tokspringa i panik till jobbet? Mmm, fint de :) Nu är jag visserligen ingen nattmänniska heller egentligen - skulle gärna sova till tolv och lägga mig vid tio varje dag om de hade gått, men då hade de inte blivit mycket över till mitt så kallade liv heller. Smällar man får ta helt enkelt :)

Jaa, gubbar o gummor. Vad säger ni? Call in the night?

Juste, måste btw bara säga tack till dig Rosse (min chef på ur&penn, inte EX-chef, för de komemr du aldrig bli :)), som ringer mig ibland o kollar upp mig. :) Känns väldigt bra måste jag säga, att veta att man inte är helt bortglömd än - fast de kommer väl, har ju bara gått en vecka hahah :) Nej men seriöst. Tycker det är väldigt snällt att du bryr dig om mig :) Jag vet ju att du läser detta, så tack :) 

Buenas noches mis amigos! Dulces sueños y no despertar mojado! ;) (Godnatt mina vänner! Sov sött och vakna inte blött! - för er som inte kan spanska :))


Jag, nu ikväll. Blir lika förvånad varje gång. Hur kan man se så himla olika ut på korten man tar? Typ de här korten, o så dom ja la upp tidigare idag? Är det ens samma person. Hmmm, skumt de där..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0