Thuesday in Up-Town

2010-03-09 @ 17:06:32

Idag är ingen bra dag. Inte för min rygg iaf. Vaknade upp med världens ondaste känsla i ryggen. varenda rörelse ilade längs hela ryggraden och i svanken! Vad är detta? Blir tokig om ja ska åka på ryggproblem nu också! Nej tack! Ofta kan man ju härda ut när det gäller ryggen, iallafall jag, men idag fick jag ringa och ställa in min jobbdag. Hade vekrligen inte gått - hur ska jag palla lyfta massa ungar om ja knappt kan röra migsjälv? Dom va jättesnälla o sa att de inte gjorde nåt eftersom jag ändå hoppade in på så kort varsel igår. Se det va ju skönt! Så idag vilar jag ryggen, och även imorgon då jag är ledig. Så forhoppningsvis är jag fit for fight igen på torsdag!

Så vad har jag gjort idag då? Hmm... Ja, jag sov ju till halv ett eller nåt.. kanske för att det blev sent inatt. Jag har snackat med min fina vän Joakim som jag träffade när jag bodde i Stockholm. Nu är han dock och pluggar i Frankrike så vi Skypade lite, eller ah, rätt mycket :) Riktigt roligt att ta upp kontakten igen, det gör mig glad! Annars händer inte mkt. Jag borde försöka ta mig till ICA så ja kan handla lite mjölk och bröd, men frågan är om de inte får vänta till imorgon alltså, har så fruktansvärt ont att det nästan är värt att svälta en dag!

Suttit o kikat runt lite på nätet. Kikade in på humorsidorna Tjuvtittat och Tjuvlyssnat, haha. Så bra. Tjuvlyssnat.se är en sida där folk lägger upp roliga konversationer som de råkat tjuvlyssna på. Haha galet kul! Tjuvtittat.se är en likadan sida, fast med bilder. Roliga ting som folk har sett och tagit kort på :) Hä är ett par bilder från Tjuvtittat hahaha...

 
Vissa väljer att skylta öppet - Ett tvätteri på Valutagatan :) Haha.



Vem vare?? - Skylt från personalen på F&S Falun :)



Is it, really? - Man kan ju undra alltså...



Bara ett urval alltså. Kolla in sidorna för de är rätt roliga alltså :)

Så kan det gå. Nej får nog lägga mig ner igen nu, gör liiiite ont att sitta upp...

Ciao sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0