There´s a possibility..

2010-03-23 @ 13:22:29
Låten med Lykke Li - grymt bra! Skön, riktigt seg låt egentligen, men så bra. Med i soundtracket till New Moon om ni inte visse de. Niiice.

Halvligger här i sängen, fett seg alltså. Bara väntar på att gå till jobbet ungefär. Har faktiskt tagit ett svep med min spacade dammsugare, men mycket mer än så blev de inte.  Efter jobbet idag ska jag direkt o möta upp Tina o Em o Freddie, så ska ja med dom till kyrkan ett slag. Dom skulle sjunga eller nåt, vet inte exakt, men ja ska med iaf. Bättre än att sitta hemma säger ja! Mina fina vänner..

Igår hände inte så mkt heller. Bar slappade och sen jobbade. De går bra på jobbet nu faktiskt, känns riktigt bra. Men dom är lite luddiga dom där, har inte riktigt full koll på läget liksom. Får se här nu i slutet av månaden, om det blir jag som får jobbet eller ej. Är ju provanställd månaden ut.. När ja kom hem va jag dötrött, plus förbannad på min hals alltså. Nu har de gått 6 dagar och det gör fortfarande lika ont i halsen. Hostar som en tok, öm i halsen, svårt att svälja, äta, stundtals andas ordentligt. Pratade med mamma och hon skämde upp mig ordentligt o sa att de kan va struplocksinflammation - vilket då inte ska va så himla bra, utan väldigt allvarligt. men vasjutton, sån otur kan jag väl ändå inte ha? Seriöst. Då hoppar ja i sjön alltså. Nej jag ska hålla  ut lite till. Om de inte börjar kännas bra imorgon, då har de gått en vecka, så får ja väl ringa o beställa tid på vårdcentralen. Inte för att dom brukar kunna så mkt där, brukar bara va ett väldans slöseri med pengar (som jag inte har!) men vem vet, kanske blir annorlunda den här gången. Hah. Vem försöker jag lura egetligen?

Kollade ännu en film igår, Legion. Rätt ny film men inget att lägga tid på direkt, inget att hurra för om man säger så. Är ju inte jättemycket för övernaturliga filmer. Känns lite.... B. Typ. Men men.

Vet ni, jag längtar verkligen till hösten just nu. Faktiskt. Längtar efter att få sätta sig i skolbänken, träffa massa roligt folk o bara få VETA att man har grejer att göra. Längtar. Hoppas bara man kommer in på nåt av de man sökt också, men ah, har ju kommit in på lärarprogrammet förut, så de borde väl gå. Fast de lär ju va fler som söker häruppe dock.. Men de löser sig allt, bara o hålla tummarna. Fast helst vill jag nog komma in på sjukgymnastprogrammet. De känns som jag faktiskt. De bara skriiiker ut Sooofiiiiiiaaaaaa! :)

Hepp. Ska man göra nu då, 2 timmar kvar innan jag ska dra ju... pust... Några förslag?

Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0