Shutter Island

2010-03-04 @ 13:06:16
Hello!!

Igår var jag på jobbet en sväng. Eller, framtida jobbet kanske man kan säga. Kanske då. Barnen var tidvis väldigt snällla och härliga, men andra sekunden var dom skrikiga och pain!! Men det ska nog gå bra det här. Man får härda ut och ta var dag som den kommer. Idag jobbar jag 4 timmar med dem (igår var det bara 2½) så jag kommer vara så trött när jag kommer hem.

Efter jobbet skulle jag möta upp O för att gå på bio, men någon somnade visst haha, så vi fick åka hem och kolla på film. Vi kollade på den nya filmen Shutter Island med Leonardo DiCaprio, och jag måste väl säga att.. ah.. den var sådär. Riktigt svår att förstå emellanåt. Borde nästan se om den så man hänger med bättre. När filmen var slut kom vi på att det inte gick några bussar längre, så jag fick helt enkelt sova över. Sov inte mycket inatt, var vaken till fem innan jag somnade. Vaknade vid halv nio igen, väldigt pigg. Fick skjuts hem så nu är jag väldigt trött. Men här har vi inte tid att sova - snart dags att jobba, hur nu det ska gå!

Fick ett samtal från familjens handläggare imorse också. Vi talade lite om anställningsavtal och lön. Riktigt trevlig tjej och väldigt tillmötesgående. Hon ska skicka avtalet hem till mig, för även om jag inte blir anställd så har jag ju jobbat några dagar på prov nu, och det ska jag ju ha betalt för.

Nu ska jag ta en power-nap på en timme innan jag ska ta en dusch och sedan åka till jobbet. Perfekt att bussen går raka vägen dit här hemifrån, inga byten, 20 minuter. 

Ha en bra dag, vi hörs! Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0