Ont i ryggen!

2010-03-08 @ 20:42:16
Aaaaah, ja har SÅ ONT i min rygg! Seriöst! Vet inte om det beror på att min säng är för hård (fast de gillar jag ju!) eller om den är för låg (har inte skaffat ben till den än) eller om det är pga barnen osm ja får lyfta o greja med hela tiden. ONT gör det iallafall, o speciellt bra är de nog inte heller.

Ja. Idag har jag varit med Tina, Ramón (Tinas pappa) o Em på stan. Em skulle till arbetsförmedlingen o Tina skulle till Apoteket, o jag, ja, ja bara hängde på helt enkelt :) Hade sett fram emot en ledig och skön dag med dom finaste, men inte blev edte så. Nej dom ringde från jobet så ja fick hoppa in ett par timmar. Gör mig ju ingenting alls att jobba, är bara lite moodkiller när man planerat hela dagen o ställt in sig på att inte jobba. Men men.


Strålande solsken va det när jag skulle åka iväg iallafall! NU vågar vi väl ändå säga att våren är påväg, eller?

Innan ja drog o jobbade hann vi med en lunch på en salladsbar i Forumgalleria. Gudars va gott de va! DEFINITIVT värt att gå dit igen! Mm-mm-mmmm! Sen åkte ja o jobbade (hittade rätt buss för en gångs skull haha). Barnen va rätt griniga idag, så ja va tacksam över att de inte blev ett så långt pass idag. Men imorgon blir de längre så vi får hoppas de är snälla då, annars får dom väl smisk ;) Haha. Nejdå!

Nu tänkte ja att jag skulle göra lite kvällsmat och kanske dra igång en film, sugen på Twilight igen.. Hehe.. För sisådär femtioelfte gången eller nåt :) Men först blir de en dusch tror ja visst!

Tja tja rå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0