Kalas!

2010-03-06 @ 23:52:39

Hej på er!

Idag har jag vart borta hela dagen, puh! Eller ok, kanske inte hela. Jag sov ju till tolv (!!) hehe, men ändå! Va så sjukt skönt att sova ut! Igår vaknade jag också sent, men då somnade jag ju sent också! Men igår somnade jag relativt tidigt och sov lääänge, vilket jag verkligen behövde kände jag!

Så fort jag vaknat messade Emelie och sa att dom va nästan här! Woohoo! Så jag o Tina har hjälpt henne packa ut hennes grejer, o sen åkte vi till IKEA där Em skulle köpa säng + lite andra prylar! Jag letade efter en lampa, och det var vad jag fick med mig hem också! :) Va fruktansvärt flummigt på IKEA alltså haha, roligt! Tur att dom hade mig med som vet hur saker o ting går till här i världen, för dom tjommarna fattar ju ingenting ahha! Ni är för goa tjejer! Helt UNDERBART att vi tre nu är samlade tillsammans! El Trio! Woohoo så mycket kul vi ska ha!


Jag och Em! ♥

Åkte sen hem o fixade oss lite snabbt o sen hämtade Freddie (Tinas bf) upp oss och tog oss med ut till Knivsta där vi skulle fira Tinas födelsedag (som va igår) med hennes systrar - men hon fick en stor överraskning när hon såg att hennes mamma o pappa kommit ända hit upp från Åmål för att va med! Fint!! Vi hade jättetrevligt, åt god mat och tårta, kollade melodifestivalen (andra chansen) och sen spelade vi Super Mario Bros Wii haha, de va sååå grymt kul! haha! ja blev helt störd för ja fattade ingenting, plus att dom andra höll på o hoppa på mig hela tiden så jag dog! gripande alltså! Men de är väl smällar man får ta haha :) 

Nu har jag precis kommit hem och ska ta mig en dusch. Seeeen.... ska jag nog se nån mer film kanske. Är inte så trött ännu. Igårkväll såg jag på Everybodys fine med De Niro i huvudrollen. Bra film, men faktiskt lite sorglig. Trodde de skulle va en komedi, men icke då. Aldrig sett de niro i en sån här typ av film så de va ju kul ändå! Men men. 

Jaaa.. Har några bilder + klipp från kvällen men orkar inte ladda upp de just nu, kanske imorgon. :)

Ciao sålänge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0