It keeps getting better!

2010-03-20 @ 00:17:42

Startade dagen med en mer än välförtjänt sovmorgon, vilket verkligen behövdes! Underbart är ordet. Softade i sängen ett bra tag, snackade med Em o Tina om dagens planer - en myskväll hos Melker (Freddies (Tinas kille för er som inte hängt med) kusin ) med middag o massa mys med vänner! Lagade migsjälv en riktigt nice kyckling stuvning (kan man väl kalla det) med kycklingfilébitar i en riktigt god sås, serverad med pasta och of course sallad. Mumma!

Vid sextiden mötte jag, tina o Em upp Freddie vid stationen då han kom från Stockholm, och därifrån åkte vi ut till Freddies kusins hem ute i Björklinge (tror jag det hette). Där väntade ännu fler folk - Helga, Erik, Anne Mette och Melker då. Sammanlagt blev vi åtta stycken som i kväll käkade en stor tacobuffé, kollade Så ska det låta och Solsidan (asbra!!) och lekte Cluedo charader haha. SJUKT KUL! Haha. För er som inte vet vad Cluedo Charader är så är det en gissningslek. Man är två lag som ska bestämma varsitt mordvapen, mordplats och mördarens yrke. Sen ska andra laget försöka gissa detta genom att göra charader för varandra, en efter en. Den sista i laget får sedan berätta vad det var för tre grejer hon/han kom fram till. Alltså som viskleken fast med charader :) Ju fler man är i varje lag desto roligare är det, för det är ju lättare då att det blir fel och förvrängt haha. Grymt roligt va det och många skratt fick man när man tillexempel skulle charadisera en barnmorska eller ett mentalsjukhus hahah :) En bra lek att lägga på minnet :)

Nu är jag iaf hemma och är egentligen inte så trött, bara mer slö. Men jag är väldigt glad idag. Måste säga att Uppsala växer mer och mer i mina ögon, och det är tack vare mina fina vänner och alla nya underbara människor jag hittills fått träffa. Helt galet kul vi har alltså :) Tror nog att det kan bli nåt bra det här, trots allt... :)

Imorgon blir det nog filmmys med Em på kvällen, då Tina o Freddie är iväg till Stockholm för lite mys på tumanhand. :)

Nåväl. Hoppas ni alla har en finfin fredagskväll, vartän ni befinner er i denna stora värld!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0