I Won´t Disagree!

2010-03-10 @ 14:47:30

Nej de gör jag verkligen inte. Peppar peppar, men ryggen känns faktiskt lite bättre idag! Betoning på LITE men det är ändå en framgång! Wiie!

Vaknade vid elva idag, sen har jag bara legat o segat :) Ska strax iväg o möta upp Em på stan, ska kolla in vart Friskis ligger här i stan. Hurtigbulle som hon är, kanske borde haka på? :) Blir nog nån fika också, vore ju helt underbart att sitta på en uteservering just nu! Fullt munderad såklart, men ändå, i solen so schteeeeka :) Haha.  Tina jobbar kväll idag men när hon  kommer hem hade vi tänkt mysa till det med lite god mat o kanske nån film :) Myys med mina bästa tjejer! ♥



Idag är mina ögon sådär läskigt blåa igen haha. Måste erkänna att är det nånting jag verkligen gillar med mitt utseende så är det mina ögon :) Gillar faktiskt att dom är lite sådär asiatiskt sneda, och samtidgt knallblåa :) Så de så! :)

Nej, nu måste ja dra till bussen! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JISSES!! man tror knappt att det är din riktiga färg! så klara och fina är de! <3! kraaam Mary

2010-03-11 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0