Hopplöst fall.

2010-03-02 @ 12:25:49

Ja, det tror jag bestämt att jag är. Inte nån gång kan det gå som det ska.

Igår flyttade vi hela dagen. Tog sju (7!!!) timmar upp hit till Uppsala - vägarna va pissdåliga, snö och is öevrallt så man låg ju i 70 hela vägen. Inte så kul. Vi åkte direkt till IKEA för att inhandla säng och då får jag ett samtal från tjejen jag hyr av. Jag skulle till henne o hämta nyckeln hit - men hon sa också att dom har lagt ut huset för försäljning!!! O det säger hon NU, dagen man flyttar in?? Blev heeelt tokig. Min värld rasar verkligen samman. Nu hade jag verkligen ställt in mig på att komma hit upp, även om de är jobbigt, och kunna ta de lugnt och verkligen få allt ordnat. och så BOOM, kommer nästa grej. Jag fattar inte alltså. Var är det för fel på mig, som hela tiden får sånhär skit? Åååh människor alltså!!! Så nu har man det på hjärnan igen, att man snart måste flytta igen. Vet inte när, men de kan ju bli inom tre månader lika gärna som inom 2 år. Men bara att ha det runt hörnet känns otroligt frustrerande. Spottar på såna människor. Tvi!

Ah. Så i min frustration igår tog jag ut det på mina möbler. Satt uppe länge o bara skrivade ihop och gjorde iordning. Fan va arg jag var, och är fortfarande. Men men. Nu har jag iaf precis vart o handlat, va ju tvungen att fylla på här så ja överlever. Men de vore kanske lika bra om ja inte gjorde det. Åh. 

Ska snart iväg och tala med en man, som kan komma att bli min arbetsgivare. Får se vad som händer och hur det går. Tänker aldrig mer någonsin hoppas på något förän man vet att det är helt klart, 200%! Never ever.. Sen ikväll ska jag möta upp Tina när hon slutat jobba, så ska jag nog gråta ut hos henne tror jag. Kan behövas, har sjukt mycket inom mig nu som bara vill ut ut ut! 

Över till nåt lite roligare: Hittade denna bild på Växjös mingelsida. Den är från i lördags då vi var ute och firade Hanna och Maddes födelsedag på Grace! De va superroligt verkligen! Åh, saknar er redan.. :(


På GRACE - lördag 27/2! Jag, Madde och Hanna! ♥

 

Ciao sålänge.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0