Fredagsbarn

2010-03-05 @ 13:02:55
Aaah... Vaknade för inte så längesen, så skönt att få sova ut! Var vaken till 03 inatt innan jag kunde somna så det var inte mer än rätt att jag fick sova ut lite idag :) Har dock en jäkla huvudvärk just nu, som jag verkligen hoppas går över snart, annarslär det inte bli kul att jobba sen!

Bästaste Tina fyller år idag, GRATTIS TILL DIG!!! Min älskade fina vän, du är bäst! ♥




Ska snart till jobbet igen, eller ja, om 2 timmar, men ändå... Är så sjukt seg, vill bara lägga mig och sova igen haha. Men det är väl bäst att jag tar mig ur sängen och kommer igång, annars lär jag vara hur seg som helst sen! Ikväll blir det iallafall lugnt här hemma. Nån film kanske. Men imorgon blir det till att fira Tina ordentligt! Emelie kommer upp då med så det blir lite kalas då! Ska bli kul! :)

Yeah yeah. Ni får ha det så fint sålänge, vi hörs! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej stumpan.

Jag följer dig här så jag har lite koll=). Hoppas allt går bra för dig och att allt kommer lösa sig med boende, jobb och dyl. Men det är klart det kommer göra, det brukar ju ordna sig till slut. Här hemma är allt som vanligt, men solen skiner lite mer och det är ju alltid trevligt! Hoppas den lyser på dig med. Puss och Kram

2010-03-05 @ 18:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0