...

2010-03-25 @ 13:52:07

Haj haj!

Sitter o tar de lugnt, ser timmarna spatsera förbi i en bra lugn takt. Känner mig lite borta i huvudet idag.. alltså.. eller ja vet inte. Bara tom på nåt sätt. Rastlös med übertrött på samma gång. Hm..

Har iallafall varit lite nyttig här på morgonen. Löning idag ju, så jag har betalat alla räkningar direkt, så är de gjort.. Nu är de inte mkt kvar på kontot :S Fick en sugigt kass lön denna månaden, o de lär inte bli bättre nästa heller! Men men. Jag är ju en sån som hellre lever på vatten o bröd än att inte göra nåt kul på en hel månad. Näää... Så nån bio blir det kanske, åtminstonde nånting kul till min födelsedag! Då tänker jag bannemig inte sitta inne, även om jag blir själv häruppe, vilket jag verkar bli då både Em o Tina drar hem till Åmål över påsk. Jag ville åka med men ja måste ju jobba... Så ja får väl se hur ja hittar på. Men de löser sig väl. Har firat både födelsedagar och jular själv förut, så varför skulle de inte gå bra nu. Tragiskt men de funkar! Jepp.

Ska strax ner till stan. Måste åka lite tidigare för ja måste införskaffa ett nytt månadsbusskort så ja kan ta mig till o från jobbet. Sen är de jobb ikväll, o sen vette tusan. Nåt hittar man väl på. usch, känner mig alldeles för slö nuförtiden. Gör ju ingenting på dagarna känns de som. Måste vara vldigt kul för er som läser här o få höra allt rooooligt som jag gör i mitt spännande liv ;) Haha.

Tjipp sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0