...

2010-03-07 @ 23:25:48
Hej på er!

Inte gjort speciellt mycket idag, men har bara inte orkat blogga. Inte tänkt på det alls faktiskt.

Började dagen med ett trevligt besök i mitt rum haha. En mäklare som kom in i rummet där jag låg och sov och sa att det är visning om 5 minuter. Jaha, sa jag och fick så snällt klä på mig fort som tusan. Men men, det tackar vi väl för, jag fick ju en solig morgonpromenad som jag annars aldrig tagit :) Kanske skulle anlita nån person som drar upp en sådär varje morgon ahha :)

Jo, sen fick jag för mig att jag skulle sätta ihop den där bokhyllan från IKEA. Inga verktyg har jag alls, så jag tog det jag hade. Nämligen en vanlig bordskniv. Där satt jag och skruvade tills händerna blödde (ok kanske inte) men skakade gjorde de iallafall! Men jag fick ihop den tillslut och nu är den på plats och de sista kartongerna äntligen uppackade :)

Sen har jag bara suttit vid datorn nu på kvällen, men ska strax lägga mig :)

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0