En angenäm torsdag.

2010-01-28 @ 15:50:40

Nu har jag och Åsa landat här i soffan. Vi har knallat runt på stan ett tag. Varit på H&M där Åsa handlade en hel del, och eftersom hon inte äger ett H&M Clubkort så tog jag fram mitt och fick hennes bonus! Hehe, perfekt! Efter det gick vi runt och letade efter ett ställa att käka på. Vi tänkte oss Bishops´ eller Harry´s eller Sports men inget av dem var öppet så det slutade med lunchbuffé på Thai Palace. Gott va de.

Sen gick vi hemmåt då. Stannade till en snabbis på systemet (Åsa) och även Claes Ohlsson för ja behövde lite flyttlådor. Nu sitter vi alltså här, och ska snart ta med lite av min packning och dra till nya lyan, sen vidare till ett ställe där några ska ha SingStar ikväll. Jag har sagt att jag inte kommer sjunga, icke alltså... Men kanske är bra för mig att följa med och  träffa lite folk iaf.. Men men, jag har inte bestämt mig ännu. Finns ju som sagt en hel del att göra i lyan.........

Nej, får väl va lite social här. Ciao.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0