Bläää.....

2010-01-28 @ 20:19:14
O r k a r  i n t e  p a c k a  m e r . . .

Orkar inte! Ryggen gör ont efter alla tunga grejer! Har packat ner, porslin, tavlor, pärmar, böcker, filmer, skivor, dukar, mössor, vantar, halsdukar, handdukar, ljusstakar...... Bara alla mina kläder, vinterjackor, skor, väskor, smycken, klockor, toalettartiklar, parfymer och kosmetika, sängkläder, farmors kristallglas-serie och..... ja, de va nog allt! PUST!

Sitter och sipprar i mig en Red Bull här hemma - för att få viiiingar - och orka lite till, men det  går trögt. Jag avskyr ju kolsyra och sen smakar det verkligen inte gott heller! Blää!

Det är egentligen inte så mycket kvar att packa, men det går väääldigt segt just nu. Har inga lådor kvar att fylla heller så jag tror att jag gör som så att jag åker till lyan med det jag packat nu, packar upp det, tar med kartngerna tillbaka och fyller dem med de sista grejerna och åker en vända till med det sen. Tror det är bäst, de är ju inte direkt gott om plats i lyan så de är nog bäst så, annars lär jag begravas i grejer därinne. Just de, TVn och DVDn också. Fan, komemr glömma massor. Men men, då är de bra att de bara tar 7 min att gå hit igen, så man kan hämta det. Gaah... Sen måste jag ju fylla kylskåpet också.. Ååh... Och skaffa en dammsugare.. Får absolut inte plats med en stor så jag får köpa en sån där liten en som står upp ni vet. Lite coola, men dock en utgift jag verkligen inte skulle behöva just nu. Men va gör man? You gotta do what you gotta do. 

Whooa, vilken energikick jag fick! Nu ska jag flytta undan lådorna, pumpa musik ut högtalarna och dansa loss i duschen ett tag. Jädra Red Bull... :)


Kommentarer
Postat av: anna

Sofia! Har du ingen som kan hjälpa dig att flytta? Muta nån på jobbet vettja ;) Var ligger den nya lyan? Hoppas du mår bra trots allt och att du tar hand om dig! Kram

2010-01-29 @ 09:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0