WTF??

2010-02-20 @ 20:35:12
Alltså... NU, är jag heeeelt stum. Helt paralyserad. Jag har nyss upptäckt (elelr jag blev tipsad...) om något av det absolut grymmaste jag sett! Kolla in den här snubben alltså. Killen spelar gitarr, och låten är Africa med Toto. Seriöst! kan någon förklara för mig hur sjutton detta går ihop? hur kan man spela med en hand? Och bara LYSSNA på själva spelandet... Ackorden, melodin, basen, ALLT är perfekt.. jag d ö r ! Han får ju med allt, tillcohmed trummslagen.. Helt sanslöst, kan inte fatta att detta endast är med hjälp av gitarr....

Lyssna och låt er hänföras... Det här, är det ljuvligaste jag hört!

Andy McKee - Afrika (by Toto)



Seriöst, det här är nästan orgasmvarning hahahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0