Pust.

2010-02-10 @ 18:58:58
Puh. Nyss he kommen från jobbet, och jag är räääääätt så trött. Ja va ju inte jättekry imorse, men tvingade mig dit ändå. Men d eblev bättre under dagen. Tiden gick väldigt fort också, antar att det är så när man har huvudet på annat håll, hehe :) Va bra mycket folk idag iallafall, värsta julrushen haha. O som vanligt, händer ALLT när chefen drar på lunch. De slår aldrig fel verkligen haha. Kan va värsta stilla havet och då passar man på o gå liksom, o precis när hon går utanför dörren , ja då blir de storm! Haha.. Men det är roligt, det är ju så det ska vara. Hade de inte vart storm iböand hade jag inte haft nåt jobb, så de så! :)


På G till jobbet imorse..

Nu är jag iaf hemma. Ändan placerade sig fint i soffan, som den brukar göra haha. Tänkte ja skulle dra på en film eller nåt, får se. Elelr så kanske jag skulle sätta mig o teckna lite... Har vart lite stilla med det nu några veckor, så kanske borde sätta igång igen.. Men har nog ingen bra inspiraton förresten... Kanske borde göra de på tåget till Uppsala, då har jag ju lite tid att slå ihjäl kan man ju säga. Hämta biljetterna idag, känns gött! Med biljetter i handen vet man att det blir av, då är de inte längre bara en tanke. Yeey, ska bli kul :)

Annars händer inte så mycket. Jag håller på att slå ihjäl migsjälv vart jag än går haha, men det är ju ingen ovanlighet. På väg till jobbet halkade jag X antal gånger (skyller på mina skor och inte på min klumpighet haha) varav jag satte mig på ändan en av dessa gånger. Under tiden jag jobbade slog jag handen i en glasruta. Tydligen putsar jag våra klockskåp så bra att jag inte ens ser att det är glas. På vägen hem fick jag en snöflinga i ögat också hah. Kanske inte mitt fel, o kanske inte gjorde så ont, men de va obehagligt! :) O igår, när ja fick bänkhörnet rakt in i låret, jääädrar, de va inte kul. Fatta va ont ja haft idag elelr? Helt blå... buhuu... :) haha, nej ja klarar mig alltid! :)

Nu blev jag väldigt sugen på pizza. Va sjukt längesen ja käkade det verkligen. Men nej, ja ska hålla mig, måste hålla hårt i slantarna!

Kommentarer
Postat av: Tess

Söt bild! :) Kram <3

2010-02-11 @ 15:48:04     URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0