Tjohoo!

2010-02-10 @ 10:20:09
Vaknade upp med riktigt ont i magen.. Tjohoo, de bästa som finnsss!

La märket till att bänken jag slog i igår efterlämnade ett fett och vansinnigt ont blåmärke på låret.. Tjohoo, de bästa som finnsss!

Ska snart gå till jobbet, fasst jag egetnlgen inte vill idag.. Tjohoo, det bästa som finnsss!


Haha. Skämt åsido - det stämmer faktiskt. Har verkligen NOLL lust att jobba just nu. Magen bara skriker och gör ont.. :( Men ja måste känner ja. De få timma jag jobbar nu i februari kommer jag behöva, om man nu inte skulle hitta nåt jobb direkt. nej, dom har inte ringt än. Kanske idag. Kanske imorgon.. lagom segt att gå o vänta, o vänta, o vänta... Men men, den som väntar på nåt gott, you know :)

okey, internet segar fett idag. Ja skiver o skriver men det tar ett år innan det syns på skärmen. Hmm.. Eller är det datorn mån tro? Fan alltså, hoppas verkligen inte att datorn kommer paja för mig nu. Har varken tid, pengar, lust, eller ork att fixa den just nu. Men men. Väldans vad jag säger "men men" hela tiden, har jag märkt. Men men, what to do man? :)

Hm, just de. drömde nåt väldigt konstigt inatt. Eller kanske inte så konstigt egentligen. Ja va i uppsala o sprang runt på gatorna. Jag försökte komma ihåg gatunamnen och de olika ställena så att jag kunde lokalisera mig sen. Sprang in i en Gina-butik där en dam stoppade mig och tvingade mig att plocka upp hennes glasögon och följa henne ur butiken. Hmm... Sen va ja helt plötsligt i en lägenhet där Rosse (min chef) stod. Då fick jag ett samtal från andra Ur&Penn i Sthlm (där jag sökt jobb) men det gick inte att svara! Knapparna funkade inte och det kändes som de va på liv och död verkligen! Haha... Sen vaknade jag. Så ja fick inte reda på om ja fick jobbet eller inte haha.. Skumt det där med drömmar alltså.

Jaa. Annars då? Händer inte så mycket här nej. Jag bara sitter och drömmer mig bort under dagarna, vill till Uppsala NU! Bort bort bort härifrån. Men de är snart dags, så de är bara att hålla ut. Ska bli grymt kul, nöff nöff! haha.. Herregud, min humor är bottenlös haha... Men så är det. När ja kommer hem idag måste jag skriva om mitt CV from scratch, de försvann ju med alla bilder jag hade på datorn.. Men de ska nog gå bra. Får alltid beröm för mitt CV, att det är väldigt proffessionellt och stilrent, så det ska nog gå bra :) Måste ju söka lite fler jobb, ifall att liksom.

Well well nu är det strax dags att dra. Kanske skulle ta o fixa frillan iaf så man ser något mänsklig ut idag. Vill ju inte skrämma bort alla kunder heller hehe. Vad ska ni hitta på idag?

Ha en fin dag peeps, smell ya later!
________________________________________

Dagens låt: No Air - Chris Brown & Jordin Sparks (wunderbar duett!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0