Time to say goodbye :(

2010-02-25 @ 23:19:38

Usch ja. Nu har jag vart iväg på avskedsmiddag med tjejerna på jobbet. Usch va hemskt det känns. Ni har varit heeelt underbara att jobba med - har aldrig trivts så bra på ett jobb, eller nånstans, som jag gjort med er. Drygt 2 år med er blev det, underbart härliga år! TUSAN, va ja kommer skana er allihopa! Åååh! Men tro fan inte att ni slipepr mig alltså! Ja kommer mail-och telefontrakassera er så fort jag har möjlighet till det :) haha. Ni är bäst tjejer! Tack för ALLT!! ♥


Alex, Hanna, Rosse, Malin och jag! The dream-team, Ur&Penn style!


Detta superfina halsband fick jag av mina tjejer! Tusen tack!! Ni är för underbara!


Såhär såg jag ut när jag gick till middagen. NU, kan jag lova att ögonen är något rödare och sinnet tungt.. :(

Kvällen var alltså väldigt fin och bra, men jag gick därifrån med tungt sinne. Hemskt. Kommer sakna det stället så fruktansvärt mycket. Tror verkligen ingen förstår hur jag trivts där. Ända från första dagen har det bara vart så rätt. Det är verkligen DET HÄR jag ska jobba med, här jag trivs bäst och här jag gör ett riktigt bra jobb. Aah.. Känns riktigt ledsamt.. En stor del av mitt liv är nu borta. :( Usch ja.

Nej hörrni. Nu är det sängdags för mig. Imorgon blir det packning som gäller. Ska även hämta det allra sista i gamla lägenheten, dvs min kolossalt stora resväska fullproppad med vinterkläder och farmors porslin. Det är det enda kvar där borta. Sen är de inte så mkt mer att göra.. 3 dagar kvar.. Tror inte jag fattat riktigt ännu..

Buenas noches y hasta mañana. Ciao!
 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är inte rättvist att jag bara fick några månader med dig... önskar dig så mycket lycka med ditt nya liv i Uppsala. Inte varje dag man träffar en så fin människa som du.

2010-02-26 @ 15:59:32     URL: http://imacarena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0