The End of an Era

2010-02-28 @ 14:31:29

Shiiiit va kul vi hade igår :) RIKTIGT trevligt! Började med middag hos Hanna, bestående av en finfin tacopaj, sallad, nachos och en jääädra massa guacamole! Mmm :) Hemmagjord också, undebart!  Vi blev totalt tio tjejer hos Hanna denna kväll, men gästades senare av ett kompisgäng med boys! Vi förfestade och Hanna var fast besluten om att få mig full haha - gick inte riktigt som planerat tror jag bestämt, för min del då :) Vid elva gick vi till Grace, va tvugna att va där innan halv tolv för att komma in om man stod på listan. Där dansade vi och hade det riktigt trevligt till dom stängde kl 02! Vet inte huuur många glas öl jag fick på mig under kvällen alltså! Stället va aspackat och så även personerna där inne haha. Så inte så konstigt kanske! När dom stängde gick vi och köpte en pizza, jag följde Hanna o Calle hem till sig och sa hej då, och sen knallade jag hem! Tack för en riktigt fin kväll/natt! Det behövdes, såhär sista helgen i Växjö!

Idag vaknade jag upp och mådde förvånansvärt bra :) Ingen bakfylla här inte! Så jag har packat och städat hela dagen nu, ska bara ta ett sista svep med dammsugaren imorgon när vi fått ut alla grejer här. Ska snart till J en sista gång för att hämta upp de sista grejerna, och sen ikväll ska jag ta en fika med moster Åsa o säga hej då. Sen är de bara hem o sova för de lär bli en lång dag imorgon. Inpackning, körning i x antal timmar, utpackning, IKEA, inpackning och utpackning igen.. O sen ska J köra hela vägen hem igen. Pust. Inte avundsjuk direkt..

Jaa. Det va det det. Drygt 2 år i Växjö. Fantastiska Växjö. Måste säga att jag trivts otroligt bra här faktiskt, även om man inte känner jättemånga. Det är verkligen en vacker stad, o en bra storlek också. Mysigt liksom. Folk är trevliga, om än lite snåla ;) Men det är ju smålänningarna kända för haha. Jaa. Vi får väl se vart vinden tar mig nästa gång. Vem vet, man kanske hamnar neråt här igen nån gång. Men nu är det ju min 4e flytt på 3 år, så jag hoppas att jag ska kunna hitta mig ett hem där uppe nu. Är trött åp att flytta runt, ständigt behöva maka på mig. Nu vill jag hitta mitt riktiga hem. Trodde det var här, men tydligen inte. Shit happens, bara o hoppas på att de blir bättre nästa gång. Suck.. 

Jag återkommer. Hasta luego.

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

stort lycka till med allt sofia! jag hoppas att vi kan hålla kontakten! kommer mer än gärna och hälsar på dig i uppsala:) och kom ner till växjö i sommar vettja! så kan vi ha mys och grillkvällar!! även om jag kommer få bo hos mina föräldrar då! ;) KRAM mary!

2010-02-28 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0