Switch OFF!

2010-02-11 @ 15:30:01
ÅÅh... Ibland önskar jag bara att det fanns en ON/OFF-knapp bak i nacken för en. De skulle va så fint, bara kunna stänga av allt runtomkring en precis när man ville. ELLER, alternativt att man har ett helt annat liv, en helt annan människa (elelr varelse) så när man lägger sig o blundar så kopplas man över till det där andra livet, det där perfekta livet.. Som i Avatar :) Hehe, ja vill också va en Na´vi och BLÅ! Åh, älskar blått. :)

Nej. Med detta ville jag nog bara säga att jag tänker på tok för mycket. Min hjärna ill inte koppla av helt enkelt. Vet inte exakt på vad men det är mycket som surrar runt där inne. De kan börja med att man tänker på att man borde dammsuga golvet - vipps så associeras det med nåt annat, och helt plötsligt är man inne på att man vill segla jorden runt. Typ. Konstiga kopplingar, ungefär som den där radio-korsordsleken i Hipp Hipp som makes absolutely no sense! Comprende? :)

Borde verkligen ta tag i bloggdesignen här också, blir ju knäpp när ja kollar på min egen blogg. Inte för att jag gör det ofta, men ändå. Den måste ju vara tilltalande även utseendemässigt (inte för att den kanske är det innehållsmässigt) för att folk ska titta hit. Men i första hand för mig själv. Men som sagt, jag sitter och TÄNKER på att jag ska göra det, för ja har egentligen ingenting annat för mig.. Men typ.. kroppen reagerar inte haha. Fingrarna vill inte skriva koder just nu.... Suck...

Ja ska berätta för er att jag är väldigt orolig över mig själv ibland, hälsomässigt sett. Jag oroar mig för minsta lilla ibland. Om ja känner lite tryck i bröstet då kopplar hjärnan direkt till att "du får en hjärtinfarkt". Helt sjukt. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag fått det tre gånger i mitt unga liv, men ändå. Ska man verkligen behöva gå runt och oroa sig över sånt? Eller som när jag fick min allra första migrän (fast de visste jag inte att det var). Jag som aldrig hade ont i huvudet förr, oroade mig ju såklart att det skulle va en hjärntumör. Fick åka till sjukhuset och kolla upp det, fick göra både magnetröntgen och ta ryggmärgsprov vilket inte alls va så trevligt. Läkarna trodde ju pckså de va nåt allvarligare, men det är heller inte så konstigt med tanke på att med pappa gick det till exakt så. Fick huvudvärk, som han aldrig fick annars. Tur att mamma anade ugglor i mossen och tog honom till sjukhuset, så att de upptäckte det i tid. Nu hjälpte ju det inte visserligen men ändå. Det kunde ju gått värre till.

Aaah.. va ja babblar känenr ja, men de är skönt att bara skriva av sig så de får ni stå ut med. Osammanhängande meningar ibland kanske, men det är mitt huvud som rör till det. Guuud, alltså. För tilfället har jag verkligen inget liv känner jag. Bara sitter hemma, pratar med lite människor, men i allmänhet gör jag ingenting. Jag har ingen energi. Men de kommer väl va såhär tills jag kommer härifrån tror jag. :/ Så segt!

Jo, igår hittade jag förresten lite gamla bilder! Som ni vet försvann ju alla mina bidler jag hade på datorn, men som en snilleblixt från klar himmel kom jag ju på att jag har ju et bildarkiv i bloggen! Så där hittade jag en del bilder jag laddat upp under ett par år, så de va ju fint! De va ju inte mycket men lite glad blev jag iaf :)

Oooh, nu skrev söta fina Hanna att hon vill ut o ta en fika/bit mat ikväll. GIVETVIS! Skönt att komma ut lite... Kanske blir lite MusicQuiz på Harry´s - de är skojj! Om inte annat kommer jag iaf ut och får lite sällskap :) Yaay! Kul kul.

Hm... Tror nog att detta får räcka sålänge, haha. See ya!


Kommentarer
Postat av: jonas

heheh on/off :P



duu om du gillar att skratta då är min blogg nått för dig =)

2010-02-11 @ 15:40:53     URL: http://jonassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0