Slut!!!

2010-02-13 @ 09:00:37
På mjölk!!! Gaah! Detta går ju inte! Måste lära mig ha lite mer framförhållning alltså , planera bättre. Men men, what to do man, what to do?

Gick upp för en stund sen, tog en dusch. Det jag tänkte igår med att gå upp tidigt så man vaknar till - not for me! Fy satan i gatan va trött jag är, tror ja spyyyr.... Usch. Vill verkligen INTE gå till jobbet nu alltså. Det är ju lördag för tusan! Ååh... Men det är väl bara att bita ihop. One more day, och seeeen drar jag till fina Uppsalaaaaa! Woohoo! Betyder dock ännu en tidig morgon, men äh.. Ja få la sova på tåget eller nåt (som om ja skulle kunna det, men ändå..)!

Mmm... sitter och dricker mitt te här. Får ju vänta ett år på att det ska svalna lite när man inte har nån mjölk i.. Grr... Har icke tid med detta. Har dessutom inget bröd hemma, kändes som de va onödigt att handla igår eftersom ja ändå ska va borta flera dagar. Så ja får väl klara mig på knäckemackor! De är gott de med! Eller.... så tar ja svängen om Åhléns och köper deras goda ostbaguetter... Himmel va goda dom är! M M MMMM! Ja, de tror jag bestämt att jag gör.

De snöar som tusan igen förresten. Orka. Vill bara ha vår NU! Dra på sig jeansjackan, show some skin ;), uteserveringar, glass i solen, luncha i parken... Aaah... komsi komsi snälla våren! Åtminstonde kunde vi väl få liiite sol.. Ingen mer snö iallafall! Usch ja.

Nej nu kids, är de dags för mig att dra mig! Hasta luego! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0