Segaste fredagen ever.....!

2010-02-12 @ 14:40:01
Gaaah... TRÖTT, de är va jag är just nu. Skitseg verkligen. Kanske beror på att man inte gör nånting, bara sitter på arslet o degar hehe..

Har iaf fixat bloggen lite mer nu. Bättre än den helt kritvita tråkiga eller hur? De får väl duga sålänge. You know me, de lär bli ändring snart igen. Change is good!

Lyssna på en riktigt skön låt som jag kom över när jag kollade på "How to losa a guy in 10 days" häromdagen. Filmen har man väl sett sisådär en miljard gånger, och varje gång blir man lika förälskad i klänningen Kate Hudson bär på den där festen.. Ååh.. om man ändå hade kropp för en sån haha :)

Jo låten ---> AWESOME! Riktigt vacker,"Feels like home" heter den och framförs av Chantal Kreviazuk och hon är ju bara för jäkla grym. Sitter här hemma och sjunger till den ja med, hittade en karaoke-version på Spotify, men ja kommer ju inte i närheten av hennes register, sån power! Sätter tonerna så stensäkert, blir inte alls avundsjuk. Jisses! Ingen jättesvår låt egentligen, man jag har ju noll styrka i min röst.. Öva öva öva, en dag går de. Har klarat av det galant förut så why not again liksom? Jäkla scenskräck som ställer till de för mig.... :(

Feels Like Home - Chantal Kreviazuk
(How to lose a guy in 10 days-soundtrack)



Hmm....  Annars då? Jag har diskat idag. De va duktigt tycker jag. Konstigt att man alltid väntar in i sista sekunden med att ta tag i sånt haha, när de preciiiis börjar stinka lite, ja då är de dags haha. Nejdå. Men ja harvart fruktansvärt lat på senaste iden, har noll ork. kanske är för att ja vart lite halvdålig också, men ändå. Jaja. imorgon är det iaf jobb ahela dagen, men goa Malin dessutom. Blir bra. Sen blir det hem o packa o sova för på söndag ska ja upp tidigt för att catcha tåget till Uppsalaaaaaaa... Yeeey! Ska bli kul! Verkar dock som de blivit lite strul med nycklarna till Tinas lägenhet sa hon idag. Kanske alltså inte kan sova där förrän på tisdagen tidigast. Vi får se hur vi löser detta, nåt ska man väl komma på! Nemas problemas!

Nehepp. Lite lunch kanske?

Ciao såläge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0