Sängen!

2010-02-23 @ 22:40:09

Tackar fina Hanna och mannen (och den där Nicke) för en fin kväll! :) Det blev en riktigt god middag på spaghetti och köttfärssås, OS-tittande (för första gången för mig detta OS) och sen en del sussande i soffan haha. Kände att de va dags att gå hem när jag var den enda vakna i soffan haha :) Men men, I don´t blame you, det är er förbaskat goa stora soffas fel! :) Jag skulle sova där JÄMT om jag hade den soffan. Mmmm....

Nu är det dags för mig att sova. Börjar jobba kl 10 imorgon. Skulle börjat 11.30 men vi har tydligen fått väldigt mycket varor så de behöver anlita lite proffshjälp ;) Hehe. Jag förstår dem ju :)

Sov så gott allihop! Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0