Packa... or not?

2010-02-23 @ 13:17:13
Pust... Borde verkligen sätta igång att packa här hemma. Men jag orkar inte... Eller vill inte, rättare sagt. Är ju så pisstråkigt, plus att jag ju nyss packat upp allting. Känns så tradigt att behöva packa ner det igen.. SUCK & STÖN! :S

Mobilbloggade ett inlägg igårkväll också förresten, som jag såg publicerades NU, 12 timmar senare haha.. Bra blogg.se :)

Jag måste erlägga en offentlig ursäkt här på bloggen till er känner jag. Ni är ju en hel drös som droppar in här varje dag nu - roligt men förvänande! - och vissa kanske inte vet vad allt handlar om här. Jag är väl medveten om att min blogg inte varit den muntraste de senaste månaderna (då jag startade om bloggen och tog bort alla gamla inlägg, för bloggen i sig är flera år gammal nu). Det har ju sina orsaker till att det varit såhär, men jag vill ändå att ni ska vet atat det kommer bli ändring på det. Det är kanske inte så kul att läsa en blogg full av negativitet och dåliga dagar - som jag haftvarje dag i 2 månader nu känns de som. Så bara så ni vet. Jag är faktiskt väldigt rolig :D men är inne i en svacka bara. Men det komemr snart gå över, så håll ut och fortsätt läsa :) Rätt trevligt ändå att så många intresserar sig för mig, och gör sig besväret (elelr nöjet?) att kika in här varje dag. Ni är uppe i över ett hundra unika besökare nu, vilket är rätt mycket för en liten skitblogg som min, om man jämför med de stora bloggarna. Men fortfarande, är det väldigt få som kommenterar, så de är ju tråkigt att man inte vet vilka ni är ;) 

Nej, hade väl inget vettigt att säga idag egentligen, elelr just nu iaf.. Men jaajaa.. om man skulle sätta igång då kanske. Usch.. Måste ta tag i disken med. och ut o slänga sopor och kartonger.. Snön bara vräker ner därute också, helt galet! Aldrig sett så mycket snö tror jag, på en o samma gång!

Hörs senare! Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0