Miss Snowman

2010-02-19 @ 17:54:45

Yeeeeah..... Gissa om det snöar eller? K A O S ! Såg ut som en vandrande snögubbe när jag gick på gatan, bara moroten till näsa och en hatt som saknades haha. Men, de är ju faktiskt lite mysigt med snö, även om man ändå längtar rätt bra till vår/sommaren nu. :)

Jobbandet gick superbra idag! Fort gick det, som tusan! Stod bak på lagret och inventerade hela dagen och det var så skönt verkligen.. Som sagt, jag är nog en av de få i världen som verkligen tycker om att inventera. Det brukar inte direkt skoj. Fick dock världens ångest idag. Fy sjutton. Ångest över att jag ska lämna mina fina arbetskamrater, komemr sakna dom sååå mycket! Kommer nog bli lite tårar på min avskedsmiddag på torsdag känner jag på mig. Usch... Åh, kan ja inte bara packa med er i väskan allihop? Vi kan ju öppna ett andra Ur&Penn i Uppsala tycker jag :) Mm de vore fint om man kunde göra så. Men men.. :( Snyft!

Hemma nu iaf. Sitter i soffan och tar de lugnt. Tänkte jag skulle laga lite mat sen, kanske spaghetti och köttfärssås vore fint.. Eller så blir det helt enkelt en Sofia Special haha - varma mackor och ett stort glas O´Boy :) Det är fint det, de skulle jag kunna leva på :) hehe. TÄNKTE också på att jag skulle ta mig ett bad ikväll, men som så många gånger förr lutar det åt att det stannar i tanken haha. Brukar inte ha orken att faktiskt tappa upp ett bad. Hm, hur kan man förresten "tappa" UPP ett bad..? Tappa NER om nåt, borde de väl heta. Hehe :)

Behöver nog slänga in ett par plagg i tvätten med... Jaaa... Hej sålänge!
_________________________________________

Dagens låt: My Interpretation - Mika

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0