Jaha, då va de melodifestival igen då..

2010-02-06 @ 17:46:30
Tycker de känns som de nyaa va ju.. Uuh alla kassa bidrag.. Få hoppas på bättre iår!

Hade förberett mig på ännu en ensam, seg och tråkig hemmakväll  så ser mina dagar ut nuförtiden.. Men ja tog tag i de så nu ska jag till söta Alex o kolla på melodifestivalen med henne och hennes pöjk! Kul! Alex är ju nyaste tillskottet på jobbet (som jag snart lämnar, buhuu.... ) och hon är en riktigt skön o gó tjej! Synd man inte stannar här längre nu när man finally lär känna lite nytt och roligt folk... Men så är livet.. :S De ska iaf bli kul att gå till henne o umgås lite! Kan jag behöva!

Annars då? Jovars, de knallar och går som man brukar säga. Lite ont i magen har ja haft underdagen. Kanske för att jag inte ätit nåt. Har verkligen noll aptit nuförtiden. Ärligt. Ja vet att de inte är särskilt bra men jag försöker verkligen äta även om ja inte är hungrig, men det liksom vill inte. De tar bara stopp. Hanna fällde kommentaren att ja blivit så jäkla smal när ja kom till jobbet idag. Visst, smal är aldrig fel, inte mig emot liksom, kan gärna tappa några kilon till. Men de är ju lite fel tillvägagångs sätt. Mm... Jo ja har märkt det ja med, spec i ansiktet. Men idag höll ja på o tappa brallorna hela tiden.. hmm... well well. det vänder snart. När ja väl kommer upp till uppsala och kommer igång med mitt liv igen, då komemr de bli mer stabilt. I know it. Been there, done that, typ.

Nej. In i duschen kanske innan man drar till Äläx :) Smell ya later! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0