I knew it!

2010-02-19 @ 21:32:23
Hej och hå!

Haha! Jag tog äntligen tummen ur och gick ner för att ta ett långt varmt skönt lugnande bad. Hehe, fast så mycket av det blev det kanske inte. Tappade upp badet, satt o njöt av go musik och kände va skönt detta skulle bli, välbehövligt. Lägge mig i badet, blundar och ligger där ett tag. Plötsligt känner jag.... hur fruktansvärt yr jag blir! Haha, helt sjukt. Sätter mig upp och allting bara snurrar. Tänker att det här går ju inte, så går ur karet och svimmar! 

Haha! Vilken upplevelse! Visst, jag har svimmat förut, men de här.. Nu va ja så medveten om det på nåt sätt. Haha. Slog mig inte som tur va för ja ramlade på mattan, men de kunde ju faktiskt gått rätt illa. Men men. Vaknade till (antar att de bara va några sekunder man va väck..) och började skratta.. Haha, bara ja som kan det tror jag. :) Ställde mig i duschen och duschade kallt. De gör jag ofta, tycker det är skönt och uppiggande! :) Sen va ja klar och nu sitter jag här. Haha. Jag är bra skum jag :) Omedvetet, tror jag att jag visste att det här skulle hända. hade de på känn!

Aaah, va ska man inte vara med om i sitt liv alltså. Hua. 

Imorgon blir det jobb igen, öppning-stänging, o jag jobbar med fina Hanna :) Yeey! Blir väl mer inventering om det blir nån lugn stund över, så slipper vi va kvar så länge på måndag! Hoppas! Eller.. jag har ju iof inte så mycket annat för mig hehe.. 


Jacuzzin och en nyduschad men aningen groggy Sofia haha :)


Ciao!



 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha ha, jag har också svimmat i samband med bad, fast i mitt fall var det efter att jag kommit upp ur badet, tagit på en badrock och gick ut i hallen. Då började allt snurra och mörkna framför ögonen så jag visste vad som komma skulle. I nästa stund känner jag mattan under mina händer. Ignen aning hur länge jag var borta.

2010-02-20 @ 21:46:31     URL: http://imacarena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0