Fullt ös, medvetslös!

2010-02-27 @ 17:59:25

Puh! Vart lite fullt upp nu med packning o jobb o allt va de är, o än är det inte slut! Har precis gjort mig iordning för ja ska till Hanna på födelsedagsmiddag med utgång efteråt till Grace! Ska bli kul att gå dit, aldrig vart där. Dels för att de aldrig blivit av bara, men dels för att man heller aldrig kommer in. Det är 25årsgräns ju, o så gammal är man ju inte än haha :) Men ikväll står vi på listan så de ska bli kul!


Idag ser jag ut såhär ute i vimlet! :)

Jobbat tidigare idag och det gick kanon, bara de att de är gaaaaaaaaalet mycket folk. Vart får folk pengar ifrån undrar jag?? Visst, de har precis vart löning nu, men även innan löning va det såhär fullt! Galet! Men bra :) De va ju dock sista dagen för mig idag, kändes lite vemodigt att gå därifrån.. men så är ju livet.

Hinner icke skriva mer nu tyvärr, gotta go!! men ha en fin kväll peeps, vi hörs! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0