Fullspäckat schema

2010-02-24 @ 09:08:17
Gosh alltså!

Vaknade med vääärldens magont, höll på o dö ta mig tusan.. Skulle börja jobba 10 idag, för vi har mkt att packa upp, men ja skrev till chefen att ja kommer halv tolv som vanligt för ja inte mådde bra. Men så snoozade ja en halvtimme o nu känns de lite bättre.. så ja går till jobbet till 10 iallafall. Då blir hon glad. Är ju trots allt min sista dag som jag jobbar med chefen idag.. Lämna in mina nycklar också :( Åh, känns så sorgligt..

Efter jobbet måste jag komma ihåg att fixa flyttkartonger, behöver några fler har jag kommit på. Sen är det fullt upp resten av veckan.
 
Torsdag: Packa lite. Avskedsmiddag med jobbet på kvällen. 
Fredag: Packa allt det sista!
Lördag: Jobba under dagen. Födelsedagsfest hos Hanna o Madde på kvällen - avslutas på Grace o ja tänker icke ta det lugnt denna sista utekväll i Växjö.
Söndag: Ev. vila lite, beror på hur gårdagen blev. Luncha med moster Åsa och hennes girlfriend. Städa och dammsuga i lägenheten.
Måndag: Då är det flytt!


Så så ser det ut. Full rulle emd andra ord. Så ja får verkligen inte ligga på latsidan om jag ska hinna med allt. Jah, de blir nog bra detta. Har även ett ev jobb på G nu som jag ska fixa med. Hoppas!

Nej, nu får jag nog slänga i mig nåt att äta o sen pulsa till jobbet! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0