Excited!

2010-02-13 @ 22:12:09

Waaaazzaaaaaaap???!! (tänk scream-masken med uträckt tunga) :)

Hur har ni det idag, mina små söta busiga änglar därute? :) Jag mår bra. SÅ bra. Är helt lyrisk över att jag ska åka iväg till UpTown imorgon :) Ska bli så kul att träffa er allihopa, mina babes - alla på sitt egna lilla sätt! ;) Ser dock inte fram emot att gå upp tidigt, o sitta på ett "schletet" tåg halva dan.. Men men, de är ju bara en så tiny del av hela veckan så det gör mig ingenting faktiskt :) Ser bara fram emot alla kuliga saker som kommer hända!

Just det, berättade jag btw för er om dom-ska-höra-av-sig-från-ur&penn-i-Haninge-denna-veckan? Jo. Dom ringde ju inte. Dom skulle ringa under veckan så jag skulle få besked, o jag väntade.. o jag väntade.. men inget samtal kom. Så igår (fredag) e.m ringde jag upp dom. Då hade chefen där inte ens jobbat på fredagen, utan skulle inte komma förän på måndag igen. Hm... Lite dålig stil tycker jag nog. När dom vet att man ska flytta, och jag fakiskt poängterade att dom skulle höra av sig snarast, för får jag inte jobbet måste jag söka annat. Nu är ju jag så smart att jag söker annat ändå, but still liksom. Segt värre. Så nu jädrar, om hon inte ringer på måndag, då åker ja bannemig dit och bara "Surpriiiise! Remember me, bitches!?" haha... Nej inte riktigt så kanske. Men då ringer jag iaf. :) Dom ska allt få veta hur mycket jag vill ha jobbet!

Jaja. Idag har jag annars jobbat hela dagen. G A L E T va mycket folk det är ! Helt sjukt! Roligt, men heeeeeelt sjuuuukt! Första jag såg när jag vandrade in på kontoret imorse var en lapp där det stod att Rosse sålde 20 (!!) klockor till en och samma kund i torsdags... Visserligen av våra otroliga 75-spänns klockor, men ändå! Haha, helt sanslöst! TJUGO liksom!! Så man anade ju lite hur de skulle gå. Men ja va inte så dålig ja heller idag ska jag säga er! På topp!! Sålde 8 klockor till en och samma kund, av märket Axcent allihop. Dom är ju inte superdyra men ändå inte billiga - med tillhörande försäkringar till samtliga dessutom! Woohoo - goooo merförsäljning för Sofia den här veckan! :D Ett rätt skapligt ASP för dagen om jag får säga det själv :) Stor skillnad från häromdagen när ja va totalt lost på jobbet haha.. shit.. ja kom inte ihåg ett jota verkligen, kände mig som en riktig gröngöling :) Hehe.

Så kan de gå minsann! Efter jobbet slirade jag hem i en väldans fart, riktigt tog kurvorna med stiiil! :) Haha, nej jag körde inte bil, jag gled på mina halkiga skor :) Tog tag i tvätten, käkade lite, packat lite inför morgondagen, städat undan här ifall att dom behöver visa rummet medans jag är borta, samt hunnit med att kolla på "Don´t mess with the Zohan" :) Hehe. lagom humor för mig idag kände jag :) 

Seeeeeen.... har jag inte gjort så mycket mer. Blir väl snart bingen för mig, upp tidigt ju som sagt. Men jag ska ta o packa klart helt först, orkar inte med det imorgon. Så mycket sömn som möjligt inatt, tack! Låg vaken fyrtio år inatt kändes de som, kunde verkligen inte sova. Gah, frustrerande när det händer. Well well. Ja borde inte klaga på min sömnförmåga egentligen, jag är helt klart en översovande människa i det stora hela så :)

Blev helt plötsligt väldigt sugen på att gå på landskamp. Hm.. Inte för att jag har nån aning om när nästa sån är, eller var. Inte direkt säsong för det nu hehe. Men ändå. Va ett bra tag sen sist o det finns ju inget som slår en fullsatt arena med rungande fans som sjunger "Satelit, satelit, oh oo ooh, som en satelit, högt, upp i det blååååå!" när bollen sparkas långt över ribban. Aaaah... Vilken känsla. Vackert alltså. Eller.. åh.. nu drömmer jag mig bort här... Tänk er. Spanien. Barcelona. Soligt och varmt. Ett fullsatt Camp Nou, med tusentals åskådare. Barca vs Real. Herregud! Ja får ju rysningar! Världens hetaste match! Tänk er alla storspelare på en plan, seriöst! Pelé, Puyol, Iniesta, Zlatan, Xavi, Thierry Henry!!! Gaaaah! Jag skulle seriöst DÖ om jag såg dom på en plan samtidigt. Tror verkligen det. Helt ärligt.. NÅN GÅNG, i mitt liv, SKA JAG SE denna kult-match! Jag SKA! En av mina största drömmar just nu, och har varit bra många år. En vacker dag säger jag bara. En vacker dag. :)


Freakin´ un-f*ing-believable! Fattar NI hur stort detta är?? Makalöst! Fascinerande! OTROLIGT!


Jaja. Nog drömt för idag tror jag bestämt. :) Nu ska jag greja det sista här innan ja lägger mig. Imorgon bär det av mot några fina dagar i Uppsala :) Wunderbaar! Får se om jag bloggar nåt imorgon bitti. Vet inte hur jag kommer ha med internetuppkoppling däruppe, så inte säkert att jag bloggar under veckan. Men isf får ni hålla er tills på fredag, komemr ju hem seeeent på torsdag. Kanske kan slänga iväg nåt mobilinlägg dock :)

Annars får ni ha det fin-fint, cause I will! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0