Drömkåken

2010-02-21 @ 23:42:20

Nyss hemkommen från en kväll hos Hanna-banana :) Riktigt nice! Vi myste ett helt gäng med massa musik, pizza och Drömkåken! Kan inte fatta att jag missat denna film, den är ju så gammal och lite av kult. Lite i stil med Sällskapsresan. Ja, vi alla vet väl att svenska filmer inte är ett jätte-HURRA direkt, men de ska ändå ses. Det är då man uppskattar de bra filmerna haha :)

När jag gick till Hanna va det väldigt milt ute, inte kallt alls. Efetrsom det bara tar 5 min att gå till henen så drog jag bara på mig skinnjackan och halsduken. Men påvägen hem däremot... Ojoj. -15 grader, säkert. Men de roliga rä att jag verkligen inte fryser. Måste va nåt fel på mig för jag fryser aldrig, och gör jag mot förmodan det, ja då är jag sjuk. Men ändå. Alltså jag gick hem i bara halsduk och skinnjackan, inte ens knäppt va den. o jag känner verkligen ingen kyla. Kände att de kanske nöp lite i kinderna men de gör de väl jämt. men inget annat. Hade bara t-shirt under jackan liksom. Hm.. jag är konstig jag. Men ja vill ju inte pälsa på mig massa o gå o svettas liksom, de är ju inte skönt alls! Så... :) Ah.


Jaja. Imorgon är det jobb, "lång" dag (allt är relativt, återigen) mellan 12 och 20. Tror dock inte det blir så länge, känns som vi lär bli klara med inventeringen tidigare än så. Så nu ska jag tvätta facet och lägga mig o nana :) See you! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0