AVATARIZED!

2010-02-23 @ 15:05:52

En bra bit på väg har jag iaf kommit! Packat ner rätt mycket faktiskt! Inte för att ja har så jättemycket prylar, jämförelsevis, men ändå! Duktig jag :) 


1) Jag packar för fullt men mina goggles on  - så jäkla snyggt alltså! NOT! Avskyr mina glasögon, men jag bör väl skärpa mig om ja inte ska förlora synen helt!
2) Tavlorna på mina bästaste ska självklart packas med också, i väl förseglade och stoppade lådor! Här ska inget gå sönder!



Har även, under tiden, hjälpt lite folk med det här med Avatar. Ja, folk är ju som galna! Så jag gick in på en AVATAR-fan sida och skrev att jag kan hjälpa folk med att avatarize domsjälva hehe. Inte så svårt egentligen, finns en länk man kan gå in på o göra de själv. Men tydligen funkar inte det för 99% av världens befolkning, men för mig gör det så ja tänkta ja fick hjälpa dem lite :) Har fått ja vet inte hur många mail redan så ja sitter o avatariserar för fullt hehe :) Kul!! Här kommer en bild på migsjälv, avatarized, som ja så vackert kallar det :)



Nån annan som också vill bli Na´Vi? Skicka ett mail till [email protected] / [email protected] där du bifogar en bild på dig själv elelr den du vill förvandla. Viktigt är att bilden är bra belyst och i ett inte alltför litet format, tagen rakt framifrån där du kollar in i kameran. Inget hår i ansiktet (exempelvis lugg som hänger nedför ögonen), inga stora leenden eller miner. Märk mailet med Avatarize me!. :)


Nu ska jag nog ta nåt litet o äta och sen ta tag i disken.. Alltid de tråkigaste sist! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0