APOCALYPTO vs GLADIATOR

2010-02-12 @ 21:46:51
Jisses vilken bra film det är! Hade totalt glömt bort att den va så bra! Va så sugen på att kolla på film, så ja gick igenom listan här på datorn o de kändes bara nej, nej , verkligen inte, nej, hmmm... nej. Tillslut stod det mellan Gladiator och Apocalypto, och de blev den sistnämnda bara för att ja knappt kom ihåg den. Gladiator har man ju sett en miljard gånger (dock lika bra varje gång!) så den va ju relativt "färsk" i skallen, hehe.


APOCALYPTO vs GLADIATOR - Vilken är bäst? Lika bra enligt mig! Om jag får säga det själv så har ju båda fördelar - mayaindianen (Rudy Youngblood) i Apocalypto är ju rätt het om man får säga så, men o andra sidan är ju Russell Crowe galet bra i Gladiator... Hm, tough choice! Båda får en klar 10:a av mig iaf!

Innan filmen fick jag iallafall för mig att gråta. Haha. Bara sådär! Eller okey, det började väl egentligen när jag kollade in ett onlineavsnitt av One Tree Hill och det blev en liten cancer-historia av hela avsnittet.. Jaa, det ena ledde till det andra, you see my point.. Plötsligt satt jag där o storbölade som ett litet flickebarn. Men men, det har ju sina orsaker. Plus att det är väldigt skönt att gråta ut ibland. Bara släppa loss. O det är säkert nyttigt också.. Nånstans. Hade ju dock inte vart fel att ha en famn att krypa upp i... :S

Well well. Nu är det snart läggdags för mig. Inte ansträngt mig speciellt mycket idag, men är likförbaskat helt slut. Upp o jobba öppning-stängning imorgon så ja måste ju va pigg. 09.45-16.15. Jag gissar på att jag inte är hemma före 17, lär va mycket folk som vanligt. :) Borde ta en dusch också, men ja orkar verkligen inte det just nu så ja får ta de till morgonen ist. Gå upp lite tidigare, ställa sig i duschen ett slag o kvickna till ordentligt. Perfekt.

Yes yes. Hörs imorgon då! Hasta mañana, mis amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0