*Virvel virvel virvel*

2010-04-29 @ 14:50:35
Dags för jobb strax! Känns bra att de är LOV sen :) Haha, plus att de helt plötsligt klarnade upp ute och är strålande sol och klarblå himmel just nu! Aaaah, livet är allt bra underbart ibland! Jag är alldeles uppfylld av lycka i detta nu, vet inte riktigt vad det kommer ifrån men allt känns bara så j*kla bra just nu! Wiiie! Nån som behöver lite lycka, jag delar gärna med mig! :)


Bad hairday - min virvel i luggen har fått fnatt o vill inte ligga som den ska! Hmfp! :) Stör mig btw på att datorkameran inte har en självutlösare - måste ju sitta skitnära skärmen för att kunna ta kort! :S

Sitter och småkollar runt på lägenheter här i Uppsala, behöevr verkligen nåt större känner jag! Det här duger alldeles utmärkt just nu och såhär i början. Men fasen, ja får klaustrofobi, kan ju knappt röra mig! Plus att den där myrinvasionen (som iofär borta nu moahaha!) inte direkt hjälpte. Så ja letar runt efter lägenhet men just nu verkar det bara finnas ett överflöd på små studentlyor som endast är tillgängliga över sommaren. Studenter som ska "hem" under sommaen men vill ha kvar sina lägenheter, alltså. o de går ju inte. Men vi får se. Ingen panik ju, men ändå, vore skoj att ha ett riktigt kök åtminstonde. Men ja är kaske inte i rätt läge att klaga eller så just nu helelr för den delen. Jag är nöjd som det är just nu o så får de va, tills nåt bättre dyker upp :) De blir nog braaa! :D

Nu ska ja dra på skorna och gå till bussen! Ha en fin-fin dag! :)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0